Vzpomínáte? Grand Prix Monaka, pochybení mechaniků a Ricciardovi zbyly oči jen pro pláč. Věčně rozesmátý Australan tehdy přišel o značnou část své dobré nálady, třebaže se snažil profesionálně vyrovnat s nemilým faktem, že přišel o vítězství.
Teď se mu skýtá možnost prožít to, co sportovci (a nejen oni) nazývají reward. Tedy oplátka, ale také odměna, zkrátka dát sám sobě zadostiučinění. Vzít si zpět vítězství, které díky zpackané zastávce v boxech "daroval" Hamiltonovi a do jisté míry tak nastartoval jeho obrat v letošním šampionátu. Nicméně v Monaku Ricciardo poprvé vystoupil v letošní sezóně na stupně vítězů a od Monte Carla si to ještě třikrát zopakoval.
"Moc tomu nevěřím, ale pokud existuje alespoň část nějaké karmy nebo něčeho podobného, chci věřit tomu, že si někde obrazně vezmu své vítězství v Monaku zpátky. Singapur je trať, na které chci vyhrát. Nečekám, že mi výhra spadne do klína, to určitě ne, ale cítím, že všechno bude o víkendu dobře fungovat a pak bych mohl mít šanci. Singapur je jedna z příležitostí, ke které se upínám," odhaduje své šance Ricciardo.
Sedmadvacetiletý Australan se na okruhu Marina Bay stále zlepšuje. Při svém debutu v roce 2011 dojel na voze HRT devatenáctý, o rok později byl na Toro Rosso devátý. Po odpadnutí v roce 2013 už s Red Bullem okupoval stupně vítězů: třetí a loni druhé místo by ho k vítězství přímo opravňovalo. Podaří se mu letos dotáhnout tuto sérii až na nejvyšší stupínek?
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.