Na začátku sezóny vypadalo pro Toro Rosso vše značně optimisticky a tým dokonce vyslovil poměrně neskromné přání v podobě pátého místa v Poháru konstruktérů. Nyní je jasné, že bude dozajista rád, pokud udrží dosavadní pozici.
Když se občas začtete do zpráv a především prohlášení týmových šéfů, pak má v podstatě polovna startovního pole nejlepší šasi. I o týmu z Faenzy se tvrdí, že v této oblasti je na tom hodně dobře, ovšem problém je pro něj loňská specifikace motoru Ferrari. I proto Franz Tost burcoval, aby tým pokud možno získal co nejvíce bodů v první polovině sezóny.
Tým se nyní pokouší vytěžit maximum z aerodynamického balíčku, který aplikoval v Německu, postupně se má spouštět předem stanovený program rozdělený na několik etap do posledních závodů sezóny. Zároveň probíhá snaha identifikovat potíže, i když ta největší je asi zcela zřejmá.
"S pilotováním vozu problémy nejsou. Provádíme dost analýz, abychom se pokusili vrátit zpět na dřívější pozice. Když se to nepodaří, tak skončíme tam, kde jsme teď. Pro nás je hodně důležité, abychom uspěli v Singapuru, k němu směřuje naše úsilí, abychom tu po celý víkend využili jedno nastavení, jednu aerodynamickou příležitost. Může to také být poslední příležitost v sezóně, kde budeme schopni bodovat," zamýšlí se Carlos Sainz jr.
Španělský pilot tu loni skončil devátý a letošní závod považuje za "velký test" pro změny nachystané do zbylých šesti závodů. Pokud závod v Marina Bay nevyjde, může to mít pro Toro Rosso nemilé důsledky.
"Byl byl opravdu hodně znepokojen, kdybychom v Singapuru neuspěli, i když jsme druhou polovinu sezóny odhadovali jako velmi těžkou. Budeme se tedy modlit, aby pršelo. Pokud se nám podaří dosáhnout v Marina Bay první desítky nebo skončíme aspoň těsně za ní, pak si můžeme dovolit určitý optimismus, protože bychom nemuseli bojovat ve zbylých závodech jen o 16. příčku," dodává Sainz jr.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil nejen obrovský rozruch mezi fanoušky, ale okamžitě ovlivnil i finanční trhy. John Elkann a bývalý prezident Luca di Montezemolo odmítli spekulace o marketingovém motivu a zdůrazňují, že cílem je přivést Ferrari zpět na vrchol motorsportu.
Lewis Hamilton prožívá obrovský pocit spokojenosti poté, co se k němu znovu připojila jeho bývalá osobní trenérka Angela Cullenová, s níž měl dlouhodobě úzkou spolupráci.
Sedmá série Drive to Survive dorazí na Netflix už v pátek a fanoušci s napětím čekají jaké zápletky letošní série přinese. Jak napovídají některé články, nebude chybět velmi zvláštní konec Daniela Ricciarda ve Formuli 1 a jak byl blízko sedačky Red Bullu.
Mladý Andrea Kimi Antonelli, nováček Mercedesu ve Formuli 1, se ohrazuje proti tvrzením, že je pouhou náhradou za odcházejícího Lewise Hamiltona. Talentovaný italský jezdec zdůrazňuje, že jeho příchod je součástí dlouhodobé strategie týmu, a ne jen reakcí na odchod sedminásobného mistra světa.
Lewis Hamilton úspěšně zakončil předsezónní testování a nyní se soustředí na svůj první závod ve Ferrari, který ho čeká během Velké ceny Austrálie.
Carlos Sainz dominoval předsezónním testům, když se mu podařilo zajet nejrychlejší čas i v druhé fázi testování. Ale...
Red Bull mezi neúspěšným modelem RB20 a novým RB21 implementoval mnohem hlubší změny, než by se mohlo na první pohled zdát. Tým přistoupil k radikálním úpravám, které mají za cíl zlepšit výkon a stabilitu vozu v nadcházející sezóně.
McLaren po vítězství Landa Norrise v Abú Dhabí, navazuje na úspěch týmu, čímž uzavřel jednu kapitolu a otevřel novou éru. Generální ředitel Zaka Brown zdůraznil, že nový model MCL39, i když podobný předchůdci, přináší významné inovace, které by měly tým posunout kupředu.
Güenther Steiner si vzal pod drobnohled rivalitu mezi Lewisem Hamiltonem a Charlesem Leclercem. Ostřílený manažer se zaměřil na jejich soupeření a jeho dopad na dění ve Formuli 1, což naznačuje, že vztah těchto dvou pilotů bude i nadále předmětem pozornosti.
Lewis Hamilton by mohl být v sezóně 2025 nucen nosit výstroj Ferrari při každém závodě. Sedminásobný šampion, který byl známý tím, že během své kariéry u Mercedesu preferoval vlastní oblečení, se nyní ocitá v nové situaci.
Sezóna Formule 1 pro rok 2025 se blíží a předsezónní testy v Bahrajnu nabídly první náhled na rozložení sil. Po třech dnech na trati začíná být jasnější, kdo má našlápnuto k úspěchu a kdo bude muset dohánět.
Mezinárodní automobilová federace se aktuálně zaměřuje na otázky týkající se komisařů a s nadcházející sezónou přichází se zásadní změnou.