Na začátku sezóny vypadalo pro Toro Rosso vše značně optimisticky a tým dokonce vyslovil poměrně neskromné přání v podobě pátého místa v Poháru konstruktérů. Nyní je jasné, že bude dozajista rád, pokud udrží dosavadní pozici.
Když se občas začtete do zpráv a především prohlášení týmových šéfů, pak má v podstatě polovna startovního pole nejlepší šasi. I o týmu z Faenzy se tvrdí, že v této oblasti je na tom hodně dobře, ovšem problém je pro něj loňská specifikace motoru Ferrari. I proto Franz Tost burcoval, aby tým pokud možno získal co nejvíce bodů v první polovině sezóny.
Tým se nyní pokouší vytěžit maximum z aerodynamického balíčku, který aplikoval v Německu, postupně se má spouštět předem stanovený program rozdělený na několik etap do posledních závodů sezóny. Zároveň probíhá snaha identifikovat potíže, i když ta největší je asi zcela zřejmá.
"S pilotováním vozu problémy nejsou. Provádíme dost analýz, abychom se pokusili vrátit zpět na dřívější pozice. Když se to nepodaří, tak skončíme tam, kde jsme teď. Pro nás je hodně důležité, abychom uspěli v Singapuru, k němu směřuje naše úsilí, abychom tu po celý víkend využili jedno nastavení, jednu aerodynamickou příležitost. Může to také být poslední příležitost v sezóně, kde budeme schopni bodovat," zamýšlí se Carlos Sainz jr.
Španělský pilot tu loni skončil devátý a letošní závod považuje za "velký test" pro změny nachystané do zbylých šesti závodů. Pokud závod v Marina Bay nevyjde, může to mít pro Toro Rosso nemilé důsledky.
"Byl byl opravdu hodně znepokojen, kdybychom v Singapuru neuspěli, i když jsme druhou polovinu sezóny odhadovali jako velmi těžkou. Budeme se tedy modlit, aby pršelo. Pokud se nám podaří dosáhnout v Marina Bay první desítky nebo skončíme aspoň těsně za ní, pak si můžeme dovolit určitý optimismus, protože bychom nemuseli bojovat ve zbylých závodech jen o 16. příčku," dodává Sainz jr.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.