Přísná opatření v zatáčkách Copse, Stowe a Club zamotala hlavu hned několika pilotům a také některým příznivcům, kteří při kvalifikacích tápali nad tím, který čas se může a který nemůže počítat.
Výchozí bod je jasný - pokud pilot ve třech zmíněných zatáčkách neudržel vůz na trati, to znamená že opustil všemi čtyřmi koly vymezený prostor závodní dráhy, jeho čas byl anulován. To byl případ nejen Lewise Hamiltona, ale i Fernanda Alonsa, jemuž byl škrtnut čas, který ho v dané chvíli řadil na osmé místo.
"Viděli jsme dnes mnoho podobným incidentů. Nás bohužel jeden potkal v Q3, s tím se nedá nic dělat. Jak tuto situaci zlepšit? Nemám ponětí. Podobné problémy jsme měli už několik let, pak přišlo letošní Rakousku, teď tady, tak to prostě je. Sport takové věci přináší. Stane se, že dokončíte závod a víte, že výsledky budou potvrzeny až za čtyři nebo pět hodin - když stewardi něco rozhodnout. To je F1," nehledal nějaké zásadní výmluvy exmistr světa.
V kvalifikaci se ale neřešily jen přejezdy pilotů za vymezenou hranici. Daniil Kvjat si stěžoval na chování Kevina Magnussena, že ho při jeho posledním rychlém kole v Q2 zablokoval v posledním sektoru a ruský pilot proto nemohl zajet lepší čas. Oba piloti byli vyšetřování odpovědnou skupinou, které na Silverstone šéfuje Nigel Mansell, ale nebyla přijata žádná další opatření.
"Oba zmínění piloti se nacházeli v posledním kvalifikačním kole. Ačkoliv byl Kvjat rychlejší, pořád se nacházel v dostatečném odstupu za Magnussenovým vozem, než dojeli do zatáčky 15 - Stowe. Dánský pilot tam byl v důsledku špatné přilnavosti podstatně pomalejší, než je v dané zatáčce obvyklé, ale v tomto prostoru pro Magnussena neexistoval dostatek příležitosti nechat Kvjatovi místo. Přestože se Magnussen po výjezdu ze Stowe ihned přesunul z ideální stopy a tím ji pro Kvjata uvolnil, ruský pilot už byl nucen zpomalit. S ohledem na tuto skutečnost komisaři připustili, že Magnussen za daných okolností zbytečně soupeři nebránil, jak je uvedeno v článku 31.6 sportovních pravidel," zněl výrok komise.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.