Blíží se den, kdy to všechno vypukne. Do Melbourne už nám mnoho času nechybí, měřeno optikou komplexní, proto se ladí poslední detaily, připravují vozy - a rozdávají funkce. Nejinak tomu je i u Renaultu.
V týmech doslova bují ředitelské funkce, mnohdy je i složité je rozlišit. Je ale jasné, že čím větší tým, tím je třeba mít více odpovědných pracovníků. A tak jsou podle zdrojů blízkých automobilce Renault do pozice vedoucích ředitelů pasováni Jerome Stoll, Cyril Abiteboul, Thierry Bolloré a Patrice Ratti.
Post závodního inženýra by měl podle francouzských médií převzít Frederic Vasseur, zakladatel týmu ART GP2 (společně s Nicholasem Todtem, synem současného prezidenta FIA Jeana Todta) a jeho nynější ředitel. Pod jeho křídly v uplynulé sezóně působil Stoffel Vandoorne, jenž také s převahou získal titul šampiona. Týmový kolega Japonec Nobuharu Macušita byl podstatně méně úspěšný, jeho jméno najdeme na deváté příčce konečného hodnocení GP2.
Na dalších postech francouzského týmu se sídlem v Enstone najdeme na technických postech Boba Bella, Nicka Chestera, Alana Permanea a Rémi Taffina, zatímco čtyřnásobný šampion F1 Alain Prost bude mít spíše prestižně diplomatickou pozici, ačkoliv se u jeho osoby spekulovalo, zda nebude šéfem staronového francouzského týmu.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.