Snímků o Formuli 1, pokud samozřejmě vyjmeme dokumentární oblast, není vůbec mnoho. Pamětníci vzpomínají především na Frankenheimerův opus Grand Prix, který byl ale realizován před půl stoletím. A situace se dost možná vůbec nezlepší.
Podle zveřejněných informací má režisér Michael Mann problémy s hlavní hvězdou, která měla v jeho připravovaném snímku o velikánu motoristického sportu Enzo Ferrarim hrát hlavní roli. Christian Bale, mimochodem nominovaný na Oscara 2016 za nejlepší mužský výkon ve vedlejší roli (Sázka na nejistotu) a bývalý představitel nové řady o Batmanovi, připouští jisté zdravotní problémy, které mohou natáčení zkomplikovat.
Podle některých zdrojů v Hollywoodu se Bale svěřil, že nepovažuje za možné, aby se vyrovnal především s požadovaným nabráním váhy pro danou roli. Natáčení by mělo být zahájeno letos na jaře. Bale přitom proslul svými častými váhovými výkyvy kvůli realizaci různých rolí, ať to byly filmy jako Mechanik (2003) nebo Špinavý trik (2013). Herec má ztělesnit Enza Ferrariho v období od roku 1957, kdy dochází k zásadnímu zlomu v jeho přístupu k závodní činnosti. Scénář byl vytvořen na bázi knihy Brocka Yatese Enzo Ferrari: Muži, stroje, závody.
Michael Mann se touto tématikou zabývá už 15 let, pracovat na ní začal ještě s dnes už zesnulým režisérem Sidney Pollackem a hercem Al Pacinem, kterého chtěl obsadit do hlavní role. Pollack a Pacino už realizovali snímek Bobby Deerfield, který se závodů F1 okrajově dotýkal, amerického herce při natáčení v roce 1976 zaskakoval Brazilec Carlos Pace, který bohužel tragicky zahynul při letecké nehodě ještě před premiérou.
Připravovaný film o Enzo Ferrarim si nelze plést s další aktivitou, která se týká legendárního commendatoreho, v něm by měl hrát hlavní roli Robert de Niro.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.