Snímků o Formuli 1, pokud samozřejmě vyjmeme dokumentární oblast, není vůbec mnoho. Pamětníci vzpomínají především na Frankenheimerův opus Grand Prix, který byl ale realizován před půl stoletím. A situace se dost možná vůbec nezlepší.
Podle zveřejněných informací má režisér Michael Mann problémy s hlavní hvězdou, která měla v jeho připravovaném snímku o velikánu motoristického sportu Enzo Ferrarim hrát hlavní roli. Christian Bale, mimochodem nominovaný na Oscara 2016 za nejlepší mužský výkon ve vedlejší roli (Sázka na nejistotu) a bývalý představitel nové řady o Batmanovi, připouští jisté zdravotní problémy, které mohou natáčení zkomplikovat.
Podle některých zdrojů v Hollywoodu se Bale svěřil, že nepovažuje za možné, aby se vyrovnal především s požadovaným nabráním váhy pro danou roli. Natáčení by mělo být zahájeno letos na jaře. Bale přitom proslul svými častými váhovými výkyvy kvůli realizaci různých rolí, ať to byly filmy jako Mechanik (2003) nebo Špinavý trik (2013). Herec má ztělesnit Enza Ferrariho v období od roku 1957, kdy dochází k zásadnímu zlomu v jeho přístupu k závodní činnosti. Scénář byl vytvořen na bázi knihy Brocka Yatese Enzo Ferrari: Muži, stroje, závody.
Michael Mann se touto tématikou zabývá už 15 let, pracovat na ní začal ještě s dnes už zesnulým režisérem Sidney Pollackem a hercem Al Pacinem, kterého chtěl obsadit do hlavní role. Pollack a Pacino už realizovali snímek Bobby Deerfield, který se závodů F1 okrajově dotýkal, amerického herce při natáčení v roce 1976 zaskakoval Brazilec Carlos Pace, který bohužel tragicky zahynul při letecké nehodě ještě před premiérou.
Připravovaný film o Enzo Ferrarim si nelze plést s další aktivitou, která se týká legendárního commendatoreho, v něm by měl hrát hlavní roli Robert de Niro.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.
Lewis Hamilton si z Bahrajnu odvezl dosud nejlepší výsledek ve službách Ferrari. Po startu z devátého místa dojel pátý a sám přiznal, že konečně zjistil, jak dostat ze svého monopostu maximum. "Začíná to dávat smysl," vzkázal po závodě spokojený britský šampion.
Šéf Red Bullu Christian Horner vysvětlil, že za problémy při zastávkách v boxech v Bahrajnu mohl vadný kabelový svazek v boxovém vybavení. Ten způsobil poruchu semaforu, což tým připravilo o cenné sekundy.
Max Verstappen vyjádřil zklamání nad výkonem Red Bullu ve Velké ceně Bahrajnu, kde skončil na šesté pozici, a přiznal, že tým aktuálně nemá na boj o titul. Kvůli technickým problémům a špatnému tempu auta se objevily spekulace o možné změně týmu na konci sezóny.