Ačkoliv po titulu hodně toužil a podle některých fanoušků si ho v F1 i zasloužil, dočkal se Australan velkého vítězství až dva roky po svém odchodu z královské kategorie. O Formuli 1 však nadále jeví živý zájem, i když z větší části jde o kritické pohledy.
Jako člen týmu Porsche si Webber společně s Němcem Timo Berhnardem a skorokrajanem, Novozélanďanem Brendonem Hartleyem zajistili celkové vítězství v šampionátu WEC s náskokem pěti bodů před týmem Audi Sport Team Jöst (André Lotterer, Marcel Fässler, Benoît Tréluyer). Stačilo jim k tomu v sobotním závodě v Bahrajnu dojet na pátém místě.
Devětatřicetiletý Mark si nemůže závody série WEC vynachválit a označuje je za nezbytné k udržování jeho hladiny adrenalinu. "Práce s týmem Porsche mi pomohla udržet dynamiku v motoristickém sportu. Pro mentalitu jedince je těžké, aby se dobrovolně vzdal drogy jménem adrenalin. Pro mě to byla výzva. Něco jako když ráno dáte nohy z postele a napadne vás: »Co mám, ku*va, dělat?«", popisuje Webber pocity po odchodu z F1, kterou opustil těsně před nástupem hybridních motorů.
K Formuli 1 je velmi kritický, zejména ke změnám, které se udály za posledních deset let. "Zavedení DRS se nyní zdá být jako »nudná záležitost«. Ti, kdo se o to postarali, tvrdili, že se v F1 vůbec nepředjíždí. Ale když se ohlédnete zpět, jezdili jsme před plnými tribunami. Stačí se podívat na televizní záznamy. Proč lidi na F1 chodili tehdy a ne dnes?" táže se Webber.
Zdá se také, že některé jeho napjaté vztahy z F1 nadále přetrvávají, i když třeba ohledně vztahu s Vettelem Webber říká, že svár už je zažehnán. To ale neplatí pro dr. Helmuta Marka: "Nikdy jsme žádný vztah neměli a na tom se nic nezměnilo."
Ve své autobiografické knize Aussie Grit Mark popisuje svůj postoj k šéfovi Red Bullu Christianu Hornerovi: "Christian se zpočátku držel nohama na zemi, což bylo správné, ale později se začal míchat do záležitostí vyšších kruhů, čímž se chytil do pasti a nutně se musel přizpůsobit." Podle Webbera to byl Australan, kdo Hornerovi navrhl, že z týmu odejde. Na otázku, zda se od té doby s Christianem smířil, Mark poměrně chladně opáčil: "Zdá se být v poslední době příliš zaneprázdněný, takže to nechám tak. Není třeba to vytahovat na světlo, nechme tu věc spát."
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.