Ačkoliv po titulu hodně toužil a podle některých fanoušků si ho v F1 i zasloužil, dočkal se Australan velkého vítězství až dva roky po svém odchodu z královské kategorie. O Formuli 1 však nadále jeví živý zájem, i když z větší části jde o kritické pohledy.
Jako člen týmu Porsche si Webber společně s Němcem Timo Berhnardem a skorokrajanem, Novozélanďanem Brendonem Hartleyem zajistili celkové vítězství v šampionátu WEC s náskokem pěti bodů před týmem Audi Sport Team Jöst (André Lotterer, Marcel Fässler, Benoît Tréluyer). Stačilo jim k tomu v sobotním závodě v Bahrajnu dojet na pátém místě.
Devětatřicetiletý Mark si nemůže závody série WEC vynachválit a označuje je za nezbytné k udržování jeho hladiny adrenalinu. "Práce s týmem Porsche mi pomohla udržet dynamiku v motoristickém sportu. Pro mentalitu jedince je těžké, aby se dobrovolně vzdal drogy jménem adrenalin. Pro mě to byla výzva. Něco jako když ráno dáte nohy z postele a napadne vás: »Co mám, ku*va, dělat?«", popisuje Webber pocity po odchodu z F1, kterou opustil těsně před nástupem hybridních motorů.
K Formuli 1 je velmi kritický, zejména ke změnám, které se udály za posledních deset let. "Zavedení DRS se nyní zdá být jako »nudná záležitost«. Ti, kdo se o to postarali, tvrdili, že se v F1 vůbec nepředjíždí. Ale když se ohlédnete zpět, jezdili jsme před plnými tribunami. Stačí se podívat na televizní záznamy. Proč lidi na F1 chodili tehdy a ne dnes?" táže se Webber.
Zdá se také, že některé jeho napjaté vztahy z F1 nadále přetrvávají, i když třeba ohledně vztahu s Vettelem Webber říká, že svár už je zažehnán. To ale neplatí pro dr. Helmuta Marka: "Nikdy jsme žádný vztah neměli a na tom se nic nezměnilo."
Ve své autobiografické knize Aussie Grit Mark popisuje svůj postoj k šéfovi Red Bullu Christianu Hornerovi: "Christian se zpočátku držel nohama na zemi, což bylo správné, ale později se začal míchat do záležitostí vyšších kruhů, čímž se chytil do pasti a nutně se musel přizpůsobit." Podle Webbera to byl Australan, kdo Hornerovi navrhl, že z týmu odejde. Na otázku, zda se od té doby s Christianem smířil, Mark poměrně chladně opáčil: "Zdá se být v poslední době příliš zaneprázdněný, takže to nechám tak. Není třeba to vytahovat na světlo, nechme tu věc spát."
Tento týden v Bahrajnu poutají veškerou pozornost Lewis Hamilton a Charles Leclerc, kteří se účastní klíčového testování. Ferrari, které si v zimní přestávce zajistilo sedminásobného mistra světa, se stalo hlavním tématem motorsportových diskuzí.
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.
Před startem sezóny 2025 ve Formuli 1 vzbudila FIA rozruch svými kroky k omezení jezdců, které vyvolaly bouřlivé reakce v paddocku. Zároveň se objevují spekulace o možném návratu ikonických motorů V10, což by mohlo změnit dynamiku celého šampionátu a přilákat zpět některé velké hráče.
Stáj z Faenzy využila shakedown na okruhu Enza a Dina Ferrariho, kde Juki Tsunoda a Isack Hadjar absolvovali 200 km za volantem nového VCARB 02. Tento monopost, výrazně inspirovaný technologiemi Red Bullu z Milton Keynes, má ambici prosadit se ve středu startovního pole.