Ačkoliv po titulu hodně toužil a podle některých fanoušků si ho v F1 i zasloužil, dočkal se Australan velkého vítězství až dva roky po svém odchodu z královské kategorie. O Formuli 1 však nadále jeví živý zájem, i když z větší části jde o kritické pohledy.
Jako člen týmu Porsche si Webber společně s Němcem Timo Berhnardem a skorokrajanem, Novozélanďanem Brendonem Hartleyem zajistili celkové vítězství v šampionátu WEC s náskokem pěti bodů před týmem Audi Sport Team Jöst (André Lotterer, Marcel Fässler, Benoît Tréluyer). Stačilo jim k tomu v sobotním závodě v Bahrajnu dojet na pátém místě.
Devětatřicetiletý Mark si nemůže závody série WEC vynachválit a označuje je za nezbytné k udržování jeho hladiny adrenalinu. "Práce s týmem Porsche mi pomohla udržet dynamiku v motoristickém sportu. Pro mentalitu jedince je těžké, aby se dobrovolně vzdal drogy jménem adrenalin. Pro mě to byla výzva. Něco jako když ráno dáte nohy z postele a napadne vás: »Co mám, ku*va, dělat?«", popisuje Webber pocity po odchodu z F1, kterou opustil těsně před nástupem hybridních motorů.
K Formuli 1 je velmi kritický, zejména ke změnám, které se udály za posledních deset let. "Zavedení DRS se nyní zdá být jako »nudná záležitost«. Ti, kdo se o to postarali, tvrdili, že se v F1 vůbec nepředjíždí. Ale když se ohlédnete zpět, jezdili jsme před plnými tribunami. Stačí se podívat na televizní záznamy. Proč lidi na F1 chodili tehdy a ne dnes?" táže se Webber.
Zdá se také, že některé jeho napjaté vztahy z F1 nadále přetrvávají, i když třeba ohledně vztahu s Vettelem Webber říká, že svár už je zažehnán. To ale neplatí pro dr. Helmuta Marka: "Nikdy jsme žádný vztah neměli a na tom se nic nezměnilo."
Ve své autobiografické knize Aussie Grit Mark popisuje svůj postoj k šéfovi Red Bullu Christianu Hornerovi: "Christian se zpočátku držel nohama na zemi, což bylo správné, ale později se začal míchat do záležitostí vyšších kruhů, čímž se chytil do pasti a nutně se musel přizpůsobit." Podle Webbera to byl Australan, kdo Hornerovi navrhl, že z týmu odejde. Na otázku, zda se od té doby s Christianem smířil, Mark poměrně chladně opáčil: "Zdá se být v poslední době příliš zaneprázdněný, takže to nechám tak. Není třeba to vytahovat na světlo, nechme tu věc spát."
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.