Pro mnoho fanoušků to byl symbolický pohled - Fernando Alonso sedí v křesílku u trati, zatímco jeho nepojízdný mclaren je odtahován z trati. Španěl se díky tomu stal hitem sociálních sítí, on sám však na svůj obrovský propad do hloubi pole nahlíží konstruktivně.
Fernando však tvrdí, že jeho výsledky v týmu McLaren nebyly takovým zklamáním, jaké prožívá třeba Nico Rosberg vedle dominantního Hamiltona nebo Kimi Räikkönen ve dvojici se Sebastianem Vettelem. Na jejich příkladu ukazuje, že oni jsou vlastně ve složitejší situaci.
"Je pravda, že jsem prožil mizernou sezónu, ale myslím, že jsme se toho hodně naučili. Myslím, že daleko horší je, když jste na stupních vítězů na druhém nebo třetím místě, bez možnosti vyhrávat. V letošní sezóně jste si určitě všimli výrazů některých mistrů světa, problémů mezi týmovými kolegy a také určitých podivných momentů."
Alonso se také krátce vrátil ke své "provokaci", jak bylo někým nazýváno jeho posezení u trati. I to Španěl okomentoval: "Když někdo vypadne, většinou čeká na motocykl nebo auto pořadatelů, aby se dostal zpět do boxů, takže čeká na jednom místě. Já jsem neudělal nic jiného."
U McLarenu jsem na správném místěPřes velké množství soudů, jak si Alonso odchodem k McLarenu pohoršil, říká Fernando něco jiného. Problémový rok 2015 ho přebolí, pokud si z něj McLaren a Honda vezmou ponaučení pro příští sezónu. "Už myslím na rok 2016 a doufám, že všechny problémy definitivně zmizí. Jsme v procesu poznání a tohle je jediný způsob, jak uspět - poučit se z vlastních chyb a problémů. A právě to nyní děláme."
Čtyřiatřicetiletý rodák z Ovidea připustil, že jeho špatné výsledky v týmu z Wokingu na něj měly demoralizující vliv, ale dle vlastních slov to nebylo horší než jeho působení v posledních sezónách u Ferrari, kdy italský vůz nebyl dostatečně konkurenceschopný, aby triumfoval v šampionátu. "Všichni chceme vyhrát, ale v mém případě to po několik let bylo příliš těžké. Až nyní si uvědomuji, jak bylo obtížné jet tolik závodů, kdy jsem věděl, že nemohu vyhrát.
Věděli jsme, že Red Bull je o vteřinu rychlejší než kterékoli auto. To bylo v roce 2014 a loni se to opakovalo jen s tím rozdílem, že tentokrát to byl Mercedes. To byl jeden z důvodů, proč jsem odešel k McLarenu, protože měli silný projekt, jiný druh filozofie chápání nové Formule 1, takže to jsou důvody, proč by mohli a budou porážet Mercedes. U McLarenu jsem na správném místě," dodává Alonso.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.