S okamžitou platností se nový tým Cadillac v rámci Formule 1 připojí k TWG Motorsports, nové divizi TWG Global. Tato akvizice zahrnuje i Andretti Global, který se účastní závodů v IndyCar, Formuli E a Indy Nxt, dále Spire v NASCAR Cup, Wayne Taylor Racing v IMSA a Walkinshaw Andretti v australských supersportech.
TWG Motorsports, nově vzniklá divize společnosti TWG Global, ukazuje, jak ambiciózní plány a strategie mohou proměnit motoristický sport. Tato divize, která zahrnuje i známé jméno jako Cadillac v rámci Formule 1, je součástí širšího portfolia, do kterého patří také prestižní sportovní týmy jako LA Dodgers a Chelsea FC.
Založení TWG Motorsports je významným krokem, který ukazuje, jak velké společnosti hledají příležitosti v různých sportovních odvětvích a jak se snaží integrovat své aktivity do silné a koherentní struktury.
Nejde o náhodný krok, ale o pečlivě promyšlenou strategii, která začala, když Michael Andretti odstoupil z Andretti Global. Spojení závodní divize Andretti s TWG Group, vedenou Danem Towrissem, je důkazem rostoucího vlivu TWG Global na motoristický sport.
Towriss, jehož zkušenosti jako generálního ředitele Group 1001 Insurance přinášejí do nového projektu cenné dovednosti, se nyní ujímá vedení TWG Motorsports, což by mohlo znamenat novou éru pro závodní tým Cadillac.
Mark Walter, spolupředseda TWG Global, vyjádřil důvěru v Towrisova schopnosti a jeho úlohu při budování týmu Cadillac a rozšiřování závodního portfolia. Spojení s Andretti Global, Wayne Taylor Racing a Spire Motorsports pod jednou střechou naznačuje ambici a strategii zaměřenou na růst a konkurenceschopnost v motoristickém sportu. Tato synergie mezi různými týmy může přinést inovativní přístupy a posílit postavení TWG Motorsports na globálním závodním poli.
Vzhledem k těmto změnám se zdá, že TWG Motorsports má před sebou slibnou budoucnost. S vedením zkušeného podnikatele a rostoucím portfoliem se tento tým může stát významným hráčem nejen v oblasti Formule 1, ale také v dalších závodních disciplínách. Pro fanoušky motoristického sportu to představuje vzrušující čas, kdy mohou sledovat, jak se nové struktury formují a jak se vyvíjejí v rámci dynamického světa závodění.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.