S okamžitou platností se nový tým Cadillac v rámci Formule 1 připojí k TWG Motorsports, nové divizi TWG Global. Tato akvizice zahrnuje i Andretti Global, který se účastní závodů v IndyCar, Formuli E a Indy Nxt, dále Spire v NASCAR Cup, Wayne Taylor Racing v IMSA a Walkinshaw Andretti v australských supersportech.
TWG Motorsports, nově vzniklá divize společnosti TWG Global, ukazuje, jak ambiciózní plány a strategie mohou proměnit motoristický sport. Tato divize, která zahrnuje i známé jméno jako Cadillac v rámci Formule 1, je součástí širšího portfolia, do kterého patří také prestižní sportovní týmy jako LA Dodgers a Chelsea FC.
Založení TWG Motorsports je významným krokem, který ukazuje, jak velké společnosti hledají příležitosti v různých sportovních odvětvích a jak se snaží integrovat své aktivity do silné a koherentní struktury.
Nejde o náhodný krok, ale o pečlivě promyšlenou strategii, která začala, když Michael Andretti odstoupil z Andretti Global. Spojení závodní divize Andretti s TWG Group, vedenou Danem Towrissem, je důkazem rostoucího vlivu TWG Global na motoristický sport.
Towriss, jehož zkušenosti jako generálního ředitele Group 1001 Insurance přinášejí do nového projektu cenné dovednosti, se nyní ujímá vedení TWG Motorsports, což by mohlo znamenat novou éru pro závodní tým Cadillac.
Mark Walter, spolupředseda TWG Global, vyjádřil důvěru v Towrisova schopnosti a jeho úlohu při budování týmu Cadillac a rozšiřování závodního portfolia. Spojení s Andretti Global, Wayne Taylor Racing a Spire Motorsports pod jednou střechou naznačuje ambici a strategii zaměřenou na růst a konkurenceschopnost v motoristickém sportu. Tato synergie mezi různými týmy může přinést inovativní přístupy a posílit postavení TWG Motorsports na globálním závodním poli.
Vzhledem k těmto změnám se zdá, že TWG Motorsports má před sebou slibnou budoucnost. S vedením zkušeného podnikatele a rostoucím portfoliem se tento tým může stát významným hráčem nejen v oblasti Formule 1, ale také v dalších závodních disciplínách. Pro fanoušky motoristického sportu to představuje vzrušující čas, kdy mohou sledovat, jak se nové struktury formují a jak se vyvíjejí v rámci dynamického světa závodění.
Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Odchod Christiana Hornera z Red Bullu překvapil jak fanoušky, tak celý paddock. Brzy se však objevily teorie, že za jeho náhlým koncem stojí vnitřní napětí uvnitř týmu.
Při jízdě s Ferrari F2008 na Goodwoodu si Felipe Massa neodpustil vtipnou poznámku o svém ztraceném titulu z roku 2008. I po letech tak připomněl kontroverzní finále sezony, které mu uniklo v posledních vteřinách závodu.
Výkonnostní propad Red Bullu s monopostem RB21 nabírá na obrátkách – po sérii nepřesvědčivých výsledků se tým propadl až na čtvrtou příčku Poháru konstruktérů.
Svět Formule 1 celý týden žije odchodem Christiana Hornera z Red Bullu. Své stanovisko k této události už vyjádřil i jeden z mistrů světa.
Will Buxton a Jennie Gow se zamýšlejí nad tím, kam by mohla vést další kariérní cesta Christiana Hornera, pokud by opustil Red Bull. Zvažují jak jeho možný přesun do vedení F1, tak i variantu dočasného ústupu z veřejného prostoru.
Bývalý jezdec Red Bullu Sergio Perez nezavřel dveře za svou formulovou kariérou. Aktuálně jedná s několika stájemi a hledá cestu zpět na startovní rošt. Zda se mu podaří najít konkurenceschopné místo, ukážou následující týdny.
Budoucnost Franca Colapinta v programu Alpine se před nadcházející Velkou cenou Belgie dostává do nejistoty. Talentovaný argentinský jezdec, který byl dosud považován za jednu z nadějí francouzského týmu, může čelit změnám, jež by mohly ovlivnit jeho další směřování v motorsportu.
Den po tréninku na simulátoru Red Bullu se Max Verstappen opět přesunul. Nizozemec zamířil na místo, kde se náhodou nebo ne nachází i jachta Tota Wolffa.
Fernando Alonso zpochybnil dlouho tradovaný názor ve světě F1. Podle něj se v mokrých podmínkách přeceňuje faktor, který podle něj ve výsledku nehraje tak zásadní roli, jak se obvykle tvrdí.
Ferrari čeká na vítězství od Mexika 2024, kde naposledy slavil Carlos Sainz. Lewis Hamilton i Charles Leclerc proto věří, že chystané úpravy vozu SF-25 v Belgii přinesou potřebný zlom.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal bodovat už v pěti závodech po sobě, přesto podle Helmuta Marka tým zaznamenává určité zlepšení a postup kupředu.