Andrea Stella, šéf McLarenu, po závodě v Suzuce hodnotil strategii týmu proti Verstappenovi. McLaren s oběma vozy na stupních vítězů podal silný výkon, ale zůstával pocit, že tým mohl dosáhnout ještě lepšího výsledku.
Andrea Stella, šéf stáje McLaren, po závodě v Suzuce čelil dotazům ohledně strategie, kterou tým zvolil v boji proti Maxu Verstappenovi. Nizozemec si sice dojel pro vítězství, ale McLaren s oběma vozy na stupních vítězů rozhodně nebyl jen do počtu. I tak ale zůstává pocit, že na víc možná bylo.
McLaren se snažil znejistit Red Bull falešným zavoláním Norrise do boxů, které rychle stáhli. Byla to promyšlená hra na nervy, která však nakonec nevykolejila soupeře ani nezajistila výhodu v zastávkách. Ani undercut, ani overcut tentokrát nevycházely.
V závěru závodu pak Piastri tlačil na tým, zda by mohl dostat šanci zaútočit na Verstappena, ale vedení stáje se rozhodlo do souboje mezi jezdci nezasahovat.
Stella po závodě přiznal, že rozhodující momenty se udály už v sobotu: „Karty se rozdaly se už v kvalifikaci. Dnes se toho na trati moc nezměnilo a výsledky v podstatě kopírovaly startovní rošt. I tak ale bereme spoustu bodů a naše auto opět ukázalo dobrý potenciál.“
K otázce strategie dodal, že data ze závodu ukázala, že ani zdržení s výměnou pneumatik by nepřineslo výhodu: „Viděli jsme to třeba na Russellovi – tvrdé pneumatiky po zastávce fungovaly hned dobře. Jakmile se přiblížíte na vteřinu, auto vpředu vám začne brát výkon kvůli špinavému vzduchu. V takových podmínkách je prostě předjíždění na trati jako Suzuka extrémně obtížné.“
Oscar Piastri situaci okomentoval podobně: „Věděl jsem, že pokud bych měl lepší pozici na trati, mohl bych Maxe ohrozit. Ale když startujete za ním, moc šancí už nepřijde.“
Z pohledu týmu z Wokingu tedy silný výsledek, ale i povzdech nad tím, že možná chyběl jen krůček k tomu, aby se šance proměnila ve vítězství.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.