Integrace Carlose Sainze do týmu Williams probíhá hladce. James Vowles, šéf týmu, popisuje Španěla jako „bojovník poslaný z nebe“ díky jeho pracovní morálce, která skvěle zapadá do hodnot týmu.
Carlos Sainz se ukazuje jako ideální posila pro tým Williams. Po přechodu z Ferrari podepsal 30letý Španěl víceletou smlouvu, což vedlo k velmi pozitivnímu přijetí od šéfa týmu, Jamese Vowlese. Ten si nemohl vynachválit Sainzovu neúnavnou pracovní morálku a odhodlání, které přináší do týmu.
„Přišel za mnou a řekl: Normálně pracuji v týmech tvrdě, ale můžete zabránit tomu, aby tým pracoval taky na mně tak tvrdě“ řekl Vowles s úsměvem. Protože „Je to naopak. Williams má mnoho chyb; o některých z nich jsem mluvil otevřeně. Ale co nemá jako chybu, je obrovské množství vášně a lidí, kteří opravdu chtějí, aby byl tento tým úspěšný. Jsou tu lidé, kteří dělají práci z celého srdce.“
Podle Vowlese jsou členové týmu Williams oddaní a připravení pracovat až do vyčerpání. „To znamená, že musí být posláni domů, ne naopak,“ dodal šéf týmu. „A Carlosova pracovní morálka jde ruku v ruce s tím, co máme. Je to opravdu dokonalá kombinace stvořená v nebi.“
Tým Williams se potýká s několika výzvami, ale Sainzova přítomnost a jeho přístup k práci jsou považovány za klíčový faktor pro nastartování nového směru. Vowles věří, že tento synergický vztah pomůže týmu dostat se zpět na cestu k úspěchu.
Carlos Sainz, který do týmu přišel jako silný, motivovaný závodník, zůstává pozitivní i přesto, že tým ještě čeká na výraznější výsledky na trati. Jeho odhodlání a schopnost přizpůsobit se kultuře Williams jsou pro tým velkým přínosem, který by mohl v budoucnu přinést ovoce.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.