Integrace Carlose Sainze do týmu Williams probíhá hladce. James Vowles, šéf týmu, popisuje Španěla jako „bojovník poslaný z nebe“ díky jeho pracovní morálce, která skvěle zapadá do hodnot týmu.
Carlos Sainz se ukazuje jako ideální posila pro tým Williams. Po přechodu z Ferrari podepsal 30letý Španěl víceletou smlouvu, což vedlo k velmi pozitivnímu přijetí od šéfa týmu, Jamese Vowlese. Ten si nemohl vynachválit Sainzovu neúnavnou pracovní morálku a odhodlání, které přináší do týmu.
„Přišel za mnou a řekl: Normálně pracuji v týmech tvrdě, ale můžete zabránit tomu, aby tým pracoval taky na mně tak tvrdě“ řekl Vowles s úsměvem. Protože „Je to naopak. Williams má mnoho chyb; o některých z nich jsem mluvil otevřeně. Ale co nemá jako chybu, je obrovské množství vášně a lidí, kteří opravdu chtějí, aby byl tento tým úspěšný. Jsou tu lidé, kteří dělají práci z celého srdce.“
Podle Vowlese jsou členové týmu Williams oddaní a připravení pracovat až do vyčerpání. „To znamená, že musí být posláni domů, ne naopak,“ dodal šéf týmu. „A Carlosova pracovní morálka jde ruku v ruce s tím, co máme. Je to opravdu dokonalá kombinace stvořená v nebi.“
Tým Williams se potýká s několika výzvami, ale Sainzova přítomnost a jeho přístup k práci jsou považovány za klíčový faktor pro nastartování nového směru. Vowles věří, že tento synergický vztah pomůže týmu dostat se zpět na cestu k úspěchu.
Carlos Sainz, který do týmu přišel jako silný, motivovaný závodník, zůstává pozitivní i přesto, že tým ještě čeká na výraznější výsledky na trati. Jeho odhodlání a schopnost přizpůsobit se kultuře Williams jsou pro tým velkým přínosem, který by mohl v budoucnu přinést ovoce.
Sebastian Vettel by se mohl brzy vrátit do paddocku Formule 1 u týmu Red Bull. Jeho konkrétní role však zatím není známa.
Po smíšených výsledcích v Kanadě a Itálii čeká na Mercedes v Rakousku zásadní zkouška – vylepšené zadní zavěšení vozu W16 se postaví jedné z nejnáročnějších tratí kalendáře.
Max Verstappen bude mít novou závodní helmu na závody v Rakousku, Belgii a Nizozemsku. Tyto tři Velké ceny jsou součástí pěti nejbližších závodů v kalendáři F1.
Toto Wolff zavzpomínal na své skromné začátky, kdy jako teenager působil jako instruktor jízdy na Red Bull Ringu. Dnes se na stejném místě vrací jako šéf jednoho z nejúspěšnějších týmů Formule 1.
Týmy nasadí klíčové technické novinky a zároveň začínají připravovat vozy pro sezonu 2026. Ferrari, Red Bull i Mercedes chystají vylepšení, která mají rozhodnout o jejich šancích ve zbytku roku a naznačit strategické směřování do budoucna.
Formule 1 míří o víkendu na domácí trať Red Bullu do Rakouska. Do Spielbergu přijíždí týmy plné emocí po dramatickém závěru Velké ceny Kanady.
Lawrence Barretto si povídal s Nicem Hülkenbergem o jeho návratu do F1, letošních bodech pro Sauber a budoucnosti s Audi od roku 2026. Německý jezdec věří, že je součástí projektu s velkým potenciálem.
Spekulace o návratu Valtteriho Bottase do F1 v barvách Cadillacu pro rok 2026 zesílily po jeho záhadném příspěvku na sociálních sítích. Finský jezdec aktuálně působí jako rezervní pilot Mercedesu.
Alex Dunne absolvuje svůj debut ve Formuli 1, když nastoupí za McLaren v prvním tréninku na Velkou cenu Rakouska. Pro mladého talentovaného Ira jde o významný krok směrem k možné budoucnosti v F1.
Rakousko bylo dosud důležitým bodem v kariéře Landa Norrise. Velká cena v roce 2025 mu nabídne šanci napravit chybu z kanadského závodu.
Christian Horner popsal, jak byla F1 v jeho začátcích u Red Bullu méně formální a více spontánní. Dnes je podle něj šampionát výrazně profesionálnější a řízený s mnohem větší precizností.
Hungaroring se připravuje na velkou proměnu. Nové zázemí pro týmy, moderní tribuny i podzemní tunely promění legendární okruh v špičkové a moderní místo pro konání Velké ceny. Tato rozsáhlá rekonstrukce přichází právě včas na oslavu 40. ročníku maďarského závodu F1.