Integrace Carlose Sainze do týmu Williams probíhá hladce. James Vowles, šéf týmu, popisuje Španěla jako „bojovník poslaný z nebe“ díky jeho pracovní morálce, která skvěle zapadá do hodnot týmu.
Carlos Sainz se ukazuje jako ideální posila pro tým Williams. Po přechodu z Ferrari podepsal 30letý Španěl víceletou smlouvu, což vedlo k velmi pozitivnímu přijetí od šéfa týmu, Jamese Vowlese. Ten si nemohl vynachválit Sainzovu neúnavnou pracovní morálku a odhodlání, které přináší do týmu.
„Přišel za mnou a řekl: Normálně pracuji v týmech tvrdě, ale můžete zabránit tomu, aby tým pracoval taky na mně tak tvrdě“ řekl Vowles s úsměvem. Protože „Je to naopak. Williams má mnoho chyb; o některých z nich jsem mluvil otevřeně. Ale co nemá jako chybu, je obrovské množství vášně a lidí, kteří opravdu chtějí, aby byl tento tým úspěšný. Jsou tu lidé, kteří dělají práci z celého srdce.“
Podle Vowlese jsou členové týmu Williams oddaní a připravení pracovat až do vyčerpání. „To znamená, že musí být posláni domů, ne naopak,“ dodal šéf týmu. „A Carlosova pracovní morálka jde ruku v ruce s tím, co máme. Je to opravdu dokonalá kombinace stvořená v nebi.“
Tým Williams se potýká s několika výzvami, ale Sainzova přítomnost a jeho přístup k práci jsou považovány za klíčový faktor pro nastartování nového směru. Vowles věří, že tento synergický vztah pomůže týmu dostat se zpět na cestu k úspěchu.
Carlos Sainz, který do týmu přišel jako silný, motivovaný závodník, zůstává pozitivní i přesto, že tým ještě čeká na výraznější výsledky na trati. Jeho odhodlání a schopnost přizpůsobit se kultuře Williams jsou pro tým velkým přínosem, který by mohl v budoucnu přinést ovoce.
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.