Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.
Technologické centrum Sauber Motorsport ve Velké Británii se stane třetí pobočkou týmu, vedle jejich aerodynamického sídla v Hinwilu ve Švýcarsku a základny motorů Audi v Neuburgu v Německu.
Sauber Motorsport Technology Centre UK bude novým technologickým centrem, které doplní stávající infrastrukturu týmu. Tento menší, ale klíčový přídavek, posílí síť Sauberu, která zahrnuje aerodynamické centrum v Hinwilu a motorovou základnu Audi v Neuburgu. Jeho výstavba ukazuje na rostoucí ambice týmu a jeho snahu o ještě silnější pozici v rámci Formule 1, informuje ESPN.
Sauber oznámil, že nové zařízení posílí přítomnost týmu na globální scéně Formule 1 a umožní mu přístup k největší odborné základně a talentům v motorsportu. Sedm z deseti týmů F1 má své hlavní sídlo ve Velké Británii, v oblasti známé jako Motorsport Valley, která zahrnuje střední a jihovýchodní Anglii, a je domovem většiny technických odborníků F1.
„Jsme nadšeni, že můžeme otevřít naše technické centrum ve Velké Británii, které bude doplňovat náš hlavní areál v Hinwilu, jenž bude i nadále vést naše hlavní inženýrské operace a zažije největší růst týmu,“ řekl Mattia Binotto, COO a CTO Sauber Motorsport.
„Expanze do Velké Británie nám umožňuje zůstat v těsné blízkosti jednoho z nejdynamičtějších motorsportových ekosystémů na světě. Naší vizí je vytvořit silnou, spolupracující síť mezi Hinwilem a Velkou Británií, která bude podporovat inovace a výkonnost,“ doplnil.
Před blížící se výjimečnou Velkou cenou Velké Británie se významná část komunity Formule 1 sešla s britským premiérem. Setkání poskytlo příležitost zdůraznit důležitost tohoto prestižního závodu a podpořit dlouhodobý vztah mezi F1 a Spojeným královstvím.
McLaren představuje na Velkou cenu Velké Británie speciální chromové zbarvení „Legacy at Speed“, vytvořenou ve spolupráci s Google Chrome, která spojuje historii týmu s novými fanoušky.
George Russellovi končí smlouva u Mercedesu na konci sezony. Stále silnější spekulace naznačují, že by ho mohl nahradit Max Verstappen, pokud opustí Red Bull.
Max Verstappen odstoupil z Velké ceny Rakouska už v prvním kole po kolizi s nováčkem Antonellim. Místo aby šel za novináři a k týmu, sledoval raději 24hodinovku ve Spa, kde jeho tým vyhrál třídu Gold Cup.
Yuki Tsunoda zaznamenal v Rakousku svůj nejhorší závod, kdy ho výrazně zpomalila degradace pneumatik a nedokázal najít příčinu propadu. Tým Red Bull i Christian Horner varují, že je potřeba rychle situaci řešit kvůli velkému rozdílu v tempu oproti Verstappenovi.
Ačkoliv má Max Verstappen platný kontrakt s Red Bullem až do roku 2028, jeho jméno se v souvislosti s Mercedesem objevuje stále častěji. Opakované náznaky i zákulisní debaty znovu rozdmýchaly otázku, zda by čtyřnásobný šampion mohl změnit barvy dříve, než by kdokoli čekal.
Lewis Hamilton usiluje o rekordní osmý titul mistra světa. Podle Bernieho Ecclestona však nemá v letošní sezóně příliš velké šance.
Mercedes údajně měsíce pracoval na řešení přehřívání pneumatik. Výkon v Rakousku však ukázal, že problém přetrvává.
Lando Norris potvrdil svůj impozantní vzestup a v Rakousku si připsal už třetí vítězství v sezóně 2025. Ačkoliv jeho triumf nepřišel jako překvapení, svým výkonem nekompromisně dokázal, že patří mezi absolutní špičku. Navíc poslal jasný vzkaz všem, kdo o jeho schopnostech pochybují.
Nové záběry mimo televizní přenos, kde Fernando Alonso vyjel z tratě poté, co Lewis Hamilton při předjíždění v Rakousku přišel „trochu pozdě“. Alonso se tak vyhnul kolizi při Hamiltonově riskantním manévru.
Toto Wolff vyzval italské fanoušky a média, aby dali Fredericu Vasseurovi čas a prostor na práci ve Ferrari. Reagoval tak na rostoucí spekulace o jeho budoucnosti v čele týmu.
Red Bull se i po povýšení Jukiho Cunody stále potýká s problémy na druhém místě, což vyvolává otázky, zda bude muset provést druhou změnu jezdce v tomto roce.