Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari provází zatím rozpačitý začátek, jelikož vůz týmu neodpovídá jeho jezdeckému stylu. Podle analytika Jolyona Palmera spočívá problém v samotném konceptu monopostu, nikoliv ve strategii nebo týmu.
Ferrari zažilo v Miami víkend plný zvratů, kdy se střídaly zklamání a nadějné okamžiky. Charles Leclerc havaroval ještě před startem sprintu, zatímco Lewis Hamilton překvapil třetím místem v deštivém sprintu. Ačkoliv tým čelil kritice za rozhodnutí poslat oba jezdce na přechodné pneumatiky, bývalý pilot F1 Jolyon Palmer tento krok obhájil, když uvedl, že to bylo logické rozhodnutí pro získání dat, i když náhlý liják situaci zkomplikoval.
Výkon v hlavním závodě ale zůstal pod očekáváním a ani týmová komunikace mezi Hamiltonem a boxovým zázemím ohledně pořadí mezi jezdci nepřinesla očekávaný výsledek. Palmer podotkl, že Hamilton by možná měl dostat příležitost předjet Leclerca dříve, ale po jeho předjetí nezrychlil, což ukázalo, že situace nebyla tak jednoznačná, jak se zdálo.
Podle Palmera je skutečný problém ve voze samotném. Při onboard záběrech v kvalifikaci bylo vidět, že Hamilton měl problémy s klouzáním na obou nápravách, což naznačuje nedostatečný přítlak. Palmer upozornil na to, že nové podlahy, které Ferrari nasadilo, stále nefungují podle očekávání, a vůz je extrémně citlivý na výšku podvozku, informuje GPblog.
Hamilton se stále snaží přizpůsobit svůj styl řízení, aby lépe zvládal neklidnou záď Ferrari, což byl problém i v minulém roce u Mercedesu. Palmer dodal, že tento proces stále pokračuje, a upozornil, že problémy se nevyhýbají ani komunikaci s inženýrem Riccardem Adamim.
Navzdory těmto komplikacím je Palmer mírně optimistický, pokud tým dokáže nalézt lepší nastavení vozu. „Ferrari má pořád správné piloty a procesy, které jim mohou pomoci vyhrávat závody,“ uzavřel.
McLaren s monopostem MCL39 si získává pozornost výjimečně šetrným zacházením s pneumatikami, obzvlášť v průběhu závodů, což naplno potvrdil i výkon v Miami. Za tímto náskokem může stát chytrý systém chlazení brzd.
Před 75 lety odstartoval na trati v Silverstone první závod mistrovství světa Formule 1, který se stal symbolem poválečné obnovy a začátkem nové éry motorsportu. Alfa Romeo tehdy ovládla stupně vítězů a zrodil se fenomén, který dodnes fascinuje miliony fanoušků po celém světě.
Toto Wolff je přesvědčen, že Lewis Hamilton neztratil své schopnosti, i když se zatím ve Ferrari trápí.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari provází zatím rozpačitý začátek, jelikož vůz týmu neodpovídá jeho jezdeckému stylu. Podle analytika Jolyona Palmera spočívá problém v samotném konceptu monopostu, nikoliv ve strategii nebo týmu.
Formule 1 zveřejnila finální trailer k chystanému filmu s Bradem Pittem v hlavní roli, který se odehrává v prostředí špičkového motorsportu a sleduje návrat bývalého pilota do závodního světa. Snímek slibuje napětí, rivalitu i autentické záběry ze skutečných F1 okruhů.
Šéf Williamsu James Vowles věří, že Formule 1 je blízko příchodu nové americké hvězdy. Podle něj mají Spojené státy čím dál větší vliv na sport jak komerčně, tak z pohledu jezdeckého talentu.
Martin Brundle se zaměřil na to, jak Max Verstappen závodí proti Landu Norrisovi a Oscaru Piastrim. Podle něj je v těchto duelech patrný vzájemný respekt i promyšlenější strategie než vůči jiným soupeřům.
Christian Horner se domnívá, že nové motorové regule pro příští sezónu přinesou Mercedesu výrazné výzvy, a podobný pohled sdílí i řada dalších v paddocku. Jeho názor podpořil i Ford, který očekává, že změny zásadně ovlivní výkonnost týmů.
Mick Schumacher nadále usiluje o návrat do Formule 1 a do své blízkosti přizval zkušeného poradce Dirka Müllera. Ten věří, že Schumacher je dnes mentálně i jezdecky dál než při svém debutu a má šanci znovu prorazit.
Liam Lawson hodnotí svůj start do sezóny 2025 jako slabý, když po čtyřech závodech stále nemá žádné body, přičemž technické problémy a penalizace mu ztěžují šance na lepší umístění. I přesto zůstává optimistický a věří, že s vyhnutím se dalším chybám a zlepšením stability na trati přijdou lepší výsledky.
Lewis Hamilton dojel v Miami až osmý a jeho závod poznamenaly napjaté rádiové výměny i nejistota v taktice. Podle novináře Ferreta však vztahy ve Ferrari zůstávají harmonické a napětí mezi jezdci je přirozené vzhledem k jejich ambicím.
Lewis Hamilton čelí kritice za své rádiové komentáře během Velké ceny Miami, které rozladily tým Ferrari i veřejnost. Podle bývalého pilota F1 Ralfa Schumachera měl britský jezdec projevit více pokory a omluvit se, místo aby vše shazoval na sarkasmus.