Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Martin Brundle, bývalý jezdec a analytik Sky Sports F1, se domnívá, že po náhlém odchodu Christiana Hornera je nyní pravděpodobnější, že Max Verstappen zůstane u týmu Red Bull. Horner byl 9. července okamžitě nahrazen Laurentem Mekiesem, což znamená zásadní změnu ve vedení týmu. Přesné důvody Britova odchodu zatím nebyly oficiálně zveřejněny, ale jeho konec přišel po období výkonových problémů a veřejných roztržek s Verstappenovým otcem Jossem.
Před Hornerovým odchodem se spekulovalo o Verstappenově možném přestupu k Mercedesu, zejména poté, co šéf týmu Toto Wolff potvrdil jednání s nizozemským pilotem. Wolff však zároveň uvedl, že pravděpodobnost Verstappenova přestupu v roce 2026 je nízká, ale budoucnost prý nelze úplně vyloučit. Po odchodu Hornera Brundle naznačil, že Verstappen by mohl upřednostnit setrvání v Red Bullu.
Martin Brundle si myslí, že odchod Christiana Hornera mohl vztahy mezi Verstappenovou rodinou a týmem ještě více zkomplikovat a udělat osobnějšími, informuje Motorsport.com. Upozornil, že všechny Maxovy úspěchy, jako jsou body, pódiová umístění a vítězství, jsou úzce spojeny s týmem Red Bull, který navíc připravuje velkou technickou novinku – nový motor pro příští sezónu. Tyto okolnosti podle Brundla dávají Maxovi silný důvod zůstat u Red Bullu, i když ve smlouvě má možnost odejít podle toho, jak skončí v šampionátu.
Brundle také uvedl, že Hornerův odchod nebyl úplným překvapením, vzhledem k problémům, které tým v poslední době zažíval. Vyjádřil lítost nad odchodem svého přítele, kterého považuje za klíčovou postavu v úspěchu Red Bullu za posledních 20 let. Horner dokázal přeměnit tým z někdejších Stewart a Jaguar do špičkového stáje s obrovským zázemím a bohatou trofejní sbírkou.
Bývalý pilot vyzdvihl Hornerovy zásluhy, který pod jeho vedením tým vyhrál mnoho závodů i mistrovských titulů. Podle Brundla není těžké v paddocku vnímat, že atmosféra v Red Bullu nebyla v poslední době ideální, což mohlo vést k této nečekané změně. Přesto zůstává přesvědčen, že nový management by mohl přinést potřebné oživení a stabilitu.
Závěrem Brundle naznačil, že i když je budoucnost Formule 1 nejistá, Max Verstappen má stále silné důvody pokračovat s Red Bullem. Přestože má v rukou možnost odejít, momentální změny v týmu a technické inovace by mohly být rozhodující pro jeho další kroky v kariéře.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.
Andy Cowell potvrdil, že vývoj pohonné jednotky Honda pro sezonu 2026 postupuje dle plánu a testování probíhá jak v Japonsku, tak v britském Silverstonu. Zároveň označil partnerství za klíčový krok k proměně Aston Martinu v plnohodnotný tovární tým.
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.