Bitva o titul ve Formuli 1 v roce 2025 bude extrémně těsná. Každý detail může rozhodnout, a i když je to ve světě F1 běžné, letošní sezóna slibuje být ještě napínavější než kdy dřív.
Sezóna Formule 1 v roce 2025 slibuje mimořádně vyrovnaný boj o titul, kde bude rozhodovat každý detail. S blížícími se technickými změnami a stále těsnější konkurencí mezi týmy bude klíčové nejen nasazení nových inovací, ale také strategická rozhodnutí a jezdecké dovednosti. Očekává se, že rozdíly mezi favority budou minimální, což přinese napínavou podívanou až do samotného závěru šampionátu.
Rok 2025 přinese ještě větší důraz na detaily, jako je závodní strategie, zastávky v boxech a starty, protože týmy dosáhnou limitu svých stávajících konceptů. Letošní sezóna může být tedy ještě vyrovnanější než ta předchozí.
Loni Lando Norris zažil problémy na startu, když v úvodních kolech ztratil více pozic než kterýkoli jiný pilot F1. To ukazuje na jeho slabinu, přestože měl nejvíce pole position. V několika závodech, jako v Číně, Španělsku, Maďarsku, Itálii, Nizozemsku, USA a Sao Paulu, se vzdal vedení, což vedlo k velkým ztrátám bodů. Vyhrál pouze v Zandvoortu, kde se dokázal vzpamatovat.
Lewis Hamilton si z Norrisových opakovaných problémů se starty během fanouškovské zóny F1 před prosincovou Velkou cenou Kataru dělal legraci. Mluvil se svým týmovým kolegou Georgem Russellem, který měl stát vedle něj na startu sprintu. "Dnes byste měli vyhrát, sprint," řekl Hamilton. "Nemyslím si, že by se Lando někdy držel mimo trať, takže bys měl být dobrý."
Lewis Hamilton si během fanouškovské zóny F1 před prosincovou Velkou cenou Kataru dělal legraci z opakovaných problémů Landa Norrise se starty. V rozhovoru se svým týmovým kolegou Georgem Russellem, který měl stát vedle něj na startu sprintu, Hamilton vtipkoval: "Dnes byste měli vyhrát, sprint. Nemyslím si, že by se Lando někdy držel mimo trať, takže bys měl být dobrý."
McLaren vyhrál Pohár konstruktérů, když o 14 bodů předčil Ferrari, a Lando Norris vstupuje do roku 2025 s výbornými vyhlídkami, protože loni porazil svého týmového kolegu Oscara Piastriho 21-3 v kvalifikaci a 17-7 v závodech.
Nico Rosberg označil Norrise za favorita, po jeho skvělých výkonech, včetně tří dominantních vítězství. Rosberg dodal, že jeho neúspěchy by Norrise měly posílit na cestě k titulu. Karun Chandhok také zdůraznil, že Norris má "velkou příležitost", ale zároveň čelí novému tlaku, protože je poprvé v takové pozici.
Sledování Formule 1 by se v USA mohlo brzy změnit. Kromě tradičních televizních kanálů a služby F1 TV se do boje o vysílací práva údajně zapojí i Netflix. Pokud uspěje, fanoušci by mohli závody sledovat přímo na populární streamovací platformě.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil nevídaný zájem o soukromé testování formule 1, který překonal všechny dosavadní reakce na přestupy jiných jezdců.
Max Verstappen už čtyři roky dominuje Formuli 1 a stejnou nadvládu si drží i ve výši svého platu. Podle serveru Racing News 365 si v nadcházející sezóně přijde na 65 milionů dolarů, tedy více než 1,5 miliardy korun. Těsně za ním je Lewis Hamilton, který si ve Ferrari vydělá o pět milionů méně. Tyto částky však představují pouze základní mzdu – nezahrnují bonusy, příjmy z reklamy ani další komerční aktivity jezdců.
Sebastian Vettel a Lewis Hamilton patřili k největším rivalům moderní éry Formule 1. Během patnácti let soupeření na trati mezi nimi nechyběly napínavé momenty, ostré souboje ani slovní přestřelky.
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.
Bitva o titul ve Formuli 1 v roce 2025 bude extrémně těsná. Každý detail může rozhodnout, a i když je to ve světě F1 běžné, letošní sezóna slibuje být ještě napínavější než kdy dřív.
Carlos Sainz prozradil, co ho přimělo spojit svou budoucnost s Williamsem. Klíčovou roli sehrály dvě věci – ambiciózní projekt a lidé v týmu, kteří ho okamžitě nadchli.
George Russell si pro sezonu 2025 stanovil několik cílů, přičemž za jednu z hlavních priorit považuje zlepšení svého závodního tempa, které považuje za klíčové pro úspěch v nadcházející sezóně.
Moet & Chandon se stalo oficiálním dodavatelem šampaňského pro Formuli 1, čímž francouzský sekt po čtyřech letech na pódiu nahradil italské šumivé víno Ferrari. Společnost LVMH uzavřela s Formulí 1 desetiletý sponzorský kontrakt, který zahrnuje i značky Louis Vuitton a TAG Heuer.
Lewis Hamilton pokračuje v poznávání techniky Ferrari, a podle informací byl již stanoven termín, kdy poprvé usedne za volant vozu F1 2025.
Lewis Hamilton stojí před jednou z nejtěžších zkoušek své kariéry. V barvách Ferrari se musí utkat s Charlesem Leclercem, který je odhodlaný dokázat, že je týmovou jedničkou. Podaří se Hamiltonovi získat rekordní osmý titul mistra světa?
Test pneumatik Pirelli na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya ve středu zakončili Lewis Hamilton, Charles Leclerc a Oscar Piastri, kteří si vyzkoušeli nové pneumatiky pro sezónu 2026.