Charles Leclerc kvůli zdravotním potížím vynechá media day před Velkou cenou Emilia Romagna v Imole, ale Ferrari očekává jeho návrat do vozu v pátek. Tým zároveň přiveze první technické upgrady a doufá v lepší výsledky.
Charles Leclerc, jezdec Ferrari, dnes na okruhu v Imole neobjeví se u tradičního media day před Velkou cenou Emilia Romagna. Důvodem jsou zdravotní potíže, kvůli kterým tým oznámil, že Leclerc nebude přítomen na trati a vynechá tak čtvrteční povinnosti vůči médiím.
„Charles se necítí dobře a dnes na trať nepřijde,“ stojí v oficiálním prohlášení Ferrari zveřejněném na sociálních sítích. „Bude odpočívat a soustředit se na zotavení. Očekáváme, že zítra už bude v autě.“
Ferrari zatím neupřesnilo, co přesně stojí za Leclercovou indispozicí. Jeho setkání s fanoušky a médii tak bude až při pátečním startu tréninkových jízd. Tým doufá v rychlý návrat svého jezdce, který je klíčový pro lepší výsledek než ten z nedávné Grand Prix v Miami. Italský okruh v Imole by navíc měl lépe sedět vozu SF-25 než technicky náročnější trať v Miami.
Ferrari přiveze do Imoly také první sadu technických vylepšení pro sezonu 2025. Přestože nebude upgrade rozsáhlý, představuje důležitý krok před dalším, větším balíčkem plánovaným na španělskou Grand Prix o týden později.
Leclercova neúčast na mediálním dni navazuje na podobný krok Maxe Verstappena z Red Bullu, který v Miami vynechal povinnosti s médii, aby mohl trávit čas s partnerkou Kelly Piquet a jejich novorozenou dcerou.
Situace u Leclerca tak ukazuje, že i hvězdy Formule 1 musí někdy dát přednost zdraví, což může ovlivnit jejich přípravu na závody, ale tým i fanoušci doufají v co nejrychlejší návrat.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.