Isack Hadjar zůstal po Velké ceně Kanady zaskočený slabším tempem týmu Racing Bulls, které zkomplikovalo jeho boj o přední příčky ve vyhrocené střední skupině sezony.
Isack Hadjar po nedělní Velké ceně Kanady otevřeně přiznal, že jeho závodní víkend byl naprosto nepovedený. „Myslím, že všechno bylo špatně,“ komentoval své pocity po závodě, který podle něj zcela ztroskotal na rychlém opotřebení pneumatik, Po startu z 12. místa kvůli trestu za zdržování v kvalifikaci se Hadjar rychle propadl, protože už od začátku zápasil s výrazným úbytkem přilnavosti na středně tvrdých pneumatikách.
Hadjar popsal své potíže po Velké ceně Kanady slovy: „Měl jsem vysoké opotřebení na středních pneumatikách. Přední levá guma se otevřela hodně brzy a náhle, a tempo bylo prostě velmi slabé. Nakonec bylo snadné předjíždět, a já neměl šanci. To je vše.“ Dodal, že už od začátku víkendu měl nízkou důvěru v auto, což se projevilo i v kvalifikaci: „Deváté místo nebylo špatné, ale ten jeden rychlý kolo jsem musel vybojovat. Udržet tempo po 70 kolech ale prostě nešlo.“
Na otázku, proč měl právě závod v Montrealu takové problémy, Hadjar odpověděl, že za to nemohlo počasí: „Nevím. V Barceloně bylo tepleji a tam jsme byli rychlí, takže to nemůže být o teplotě.“
Horší den měl i Hadjarův týmový kolega Liam Lawson, který startoval z poslední řady kvůli penalizaci a po výměně pohonné jednotky začínal ze depa. Ani on nedokázal najít správnou teplotní oblast pneumatik a po technickém problému s chlazením musel odstoupit v 53. kole.
„Fakt je ten, že dnes jsme neměli dostatek tempa na to, abychom bojovali o desítku,“ přiznal šéf týmu Laurent Mekies. „Isack měl velké problémy s opotřebením pneumatik v první části závodu a bohužel jsme museli stáhnout Liama kvůli problémům s chlazením. Střed pole je velmi vyrovnaný a i desetina sekundy může rozhodnout, což nás tentokrát stáhlo zpět místo aby nás posunulo dopředu.“
Mekies ale neztrácí naději: „Když se ohlédneme za posledními měsíci, každý krok vpřed jsme udělali po náročných víkendech jako byl ten kanadský.“
Tým Racing Bulls čelí v boji o střed tabulky silné konkurenci. Rivalové jako Haas a Sauber drží s Racing Bulls krok a před nadcházející Velkou cenou Rakouska je souboj o body velmi napjatý. Williams vede se 55 body, Haas a Racing Bulls mají shodně 28 bodů, zatímco Aston Martin s 22 body a Sauber s 20 body patří mezi další výrazné soupeře ve vyrovnané skupině.
Max Verstappen má k legendární trati Nordschleife velký respekt a oblibu. Přiznal však, že se do kalendáře Formule 1 už nikdy nevrátí.
Isack Hadjar zůstal po Velké ceně Kanady zaskočený slabším tempem týmu Racing Bulls, které zkomplikovalo jeho boj o přední příčky ve vyhrocené střední skupině sezony.
Lewis Hamilton při Velké ceně Kanady narazil do sviště, což jeho Ferrari připravilo o zhruba dvacet bodů přítlaku. Tým Ferrari následně odhalil, jak zásadní dopad měl tento střet na výkon jeho vozu.
McLaren v Kanadě poprvé v sezoně 2025 neobsadil stupně vítězů, když nevyužil výhodu v opotřebení pneumatik. Přestože tempo a strategie měly potenciál, klíčové momenty závodu jim unikly a soupeři byli takticky lepší.
Ferrari si z Kanady odvezlo další zklamání, když v porovnání s Mercedesem opět zaostalo a přibyly chyby ve strategii i přípravě. Kritiku nešetřil ani Nico Rosberg.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur přiznal, že tým v Montrealu promarnil další příležitost a znovu nedokázal využít plný potenciál letošního vozu. Výsledek z Kanady označil za zklamání, které podtrhlo přetrvávající problémy se stabilitou a strategií.
Mercedes zatím nepotvrdil žádného ze svých jezdců pro sezónu 2026, přestože George Russell i Kimi Antonelli podávají silné výkony a tým čelí spekulacím o možném příchodu Maxe Verstappena. Russell však zůstává klidný.
Jezdci Formule 1 nadšeně reagovali na premiéru nového filmu „F1“. Slavnostní uvedení proběhlo přímo na Times Square v New Yorku.
Zatímco hollywoodská premiéra filmu F1 lákala jezdce do New Yorku, Max Verstappen zvolil jinou cestu. Místo červeného koberce zamířil do Evropy.
V New Yorku se v pondělí večer uskutečnila slavnostní premiéra dlouho očekávaného filmu F1: The Movie. Na červený koberec dorazily desítky jezdců a osobností ze světa motorsportu – až na jednu výjimku. Trojnásobný šampion Max Verstappen se premiéry záměrně nezúčastnil. Místo světel reflektorů si zvolil klidné chvíle s novorozenou dcerou Lily.
Christian Horner vyjádřil spokojenost s bezchybným výkonem Maxe Verstappena během Velké ceny Kanady v Montrealu. Nizozemský jezdec z druhé pozice na startu dokázal vytěžit maximální možný výsledek a dojel těsně za vítězným Georgem Russellem, přestože se mu nepodařilo výrazněji zaútočit na vedení.
Nico Rosberg varoval, že nehoda Landa Norrise v Kanadě by mohla mít výrazný dopad na jeho psychiku. Podle bývalého šampiona F1 takové incidenty často ovlivňují sebevědomí i těch nejlepších jezdců.