Alex Albon se dopustil technického omylu ohledně F1 vozu, na což ho veřejně upozornil šéf týmu James Vowles. Ten situaci pojal s nadsázkou, ale připomněl důležitost přesného porozumění vozu i u zkušených jezdců.
Alex Albon si po náročném víkendu v Maďarsku dovolil lehkou žertovnou poznámku, když na rádiu RadioX prohlásil, že možná absolvoval svůj „poslední závod“ za Williams. Stalo se tak krátce poté, co ho šéf týmu James Vowles naživo přistihl při drobném omylu ohledně technických detailů vozu Formule 1.
Na populární show The Chris Moyles Show byl Albon dotázán, kolik rychlostních stupňů má moderní monopost F1. Thajský jezdec bez váhání odpověděl, že sedm, i když od roku 2014 má vůz osm rychlostí díky zavedení turbo hybridních pohonných jednotek. „Snad šéf Vowles neposlouchá,“ dodal s úsměvem.
Bohužel pro Albona Vowles opravdu poslouchal a jeho reakce na omyl byla jak laskavá, tak vtipná. Celý incident odhalil i trochu napětí, které Albona provázelo během víkendu, kdy se mu na Hungaroringu vůbec nedařilo, kvalifikoval se až dvacátý a v závodě se posunul pouze na patnáctou pozici.
Albon se snažil situaci odlehčit a vysvětlil, že vůz FW47 byl na hlavní rovince v Maďarsku tak pomalý, že „osmý rychlostní stupeň ani nemusel použít“. Tím naznačil, že technická chyba v odpovědi spíše odráží skutečnou frustraci z výkonu auta.
Chris Moyles na to s nadsázkou reagoval, že to asi byl jeho „poslední závod“ za Williams. Albon vtipně souhlasil: „Přesně tak,“ čímž ještě podtrhl lehce ironickou náladu celého rozhovoru.
Tento moment ukazuje, že i přes vážné sportovní výzvy si Albon zachovává smysl pro humor a dokáže si sám ze sebe udělat legraci, což na závodní scéně často chybí. Fans tak mají možnost vidět lidskou tvář jezdce, který prochází složitým obdobím své kariéry.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.