 
            Alain Prost přirovnal Maxe Verstappena k Nikimu Laudovi, oceňujíc jeho přímý přístup k závodům, který mu pomohl získat čtyři tituly a 63 vítězství. Prost věří, že Verstappen je skvělý šampion, který ukázal něco navíc, a že v budoucnu pravděpodobně překoná jeho úspěchy.
Přímý a bezkompromisní přístup Maxe Verstappena k Formuli 1 zaujal čtyřnásobného mistra světa Alaina Prosta, který ho přirovnal k legendárnímu Nikimu Laudovi. Tento přístup mu pomohl dosáhnout čtyř titulů a 63 vítězství na Grand Prix, což ho staví mezi největší jezdce v historii, přičemž více titulů a vítězství mají pouze Michael Schumacher a Lewis Hamilton, zatímco Juan Manuel Fangio ho předčí o pět titulů.
Prost, který byl v letech 1984 a 1985 týmovým kolegou Laudy v McLarenu a v roce 1984 prohrál titul s Laudem o půl bodu, si myslí, že Verstappen má podobnou vlastnost jako trojnásobný šampion Lauda.
Prost, který byl v letech 1984 a 1985 týmovým kolegou Nikiho Laudy v McLarenu a v roce 1984 prohrál titul s Laudem o pouhých 0,5 bodu, věří, že Max Verstappen má podobné vlastnosti jako trojnásobný šampion Lauda.
„Nikdy nechci mluvit o srovnávání jezdců z minulosti s těmi dnešními, nechci, aby to bylo špatně pochopeno,“ řekl Prost pro RMC Motori, když mu byla položena otázka ohledně srovnání mezi Verstappenem a Laudou.
„Max je jako Niki, pokud jde o přímý přístup, o tom není pochyb. Když jste se Laudy na něco zeptali, odpověď byla vždy upřímná.
„Verstappen, jak říkají Angličané, zanechá dojem tím, co řekne. O ostatním nemohu soudit," sdělil legendární jezdec.
Prost se také vyjádřil k úspěchům Verstappena a zdůraznil, že nemá problém sdílet klub čtyřnásobných šampionů, do kterého nyní patří spolu s Verstappenem a Sebastianem Vettelem.
„Je to normální, když jde o někoho jako on, velmi rychlého jezdce, který už od prvních kol ukázal, že má něco navíc,“ dodal.
„Je to skvělý šampion, dokázal, že je nejlepší, takže pro mě není problém sdílet čtyři tituly s někým jako on. Naopak, jsem si jistý, že mě brzy překoná a v následujících letech to určitě dokáže.“
 
            Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
 
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
 
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.