Změna názvů týmů je výlučně spjata se střídáním vlastníků - a nesmíme to slučovat se vstupy strategických partnerů do jednotlivých stájí, jako třeba JPS k Lotusu. Nyní ale usiluje o nové jméno italský tým po dlouhých - a prozatím necelých - 14 letech své existence.
Psal se rok 2006 a po převzetí aktivit stáje Minardi vstoupil do světa F1 juniorský tým Red Bull Racing. Italský překlad titulárního sponzora byl vždy vnímán jako úcta k faktickému majiteli a uznání vedení. Regulím bylo učiněno zadost, tým se nejmenoval stejně a po celou dobu své existence plnil status, k němuž byl určen.
Stačí vzpomenout, že jím prošel například budoucí čtyřnásobný šampion Sebastian Vettel - a díky němu má také Toro Rosso na kontě své doposud jediné vítězství - dále Daniel Ricciardo či Max Verstappen. U některých dalších se posun do popředí nepovedl a buď odešli jinam, jako Carlos Sainz jr., nebo se dokonce opakovaně vrátili na již dobře známý post - to je případ Daniila Kvjata, případně F1 definitivně opustili (Buemi, Alguersuari, Vergne).
Majitel značky Red Bull Dietrich Mateschitz má kromě hlavního podílu své firmy na vozech Toro Rosso možnost uvádět tu i jiné produkty, čehož si pozorní fandové určitě všimli. Zejména boční plochy zadního spoileru jsou vyhrazeny upoutávkám na kolu či tonik "rudých býků poskytujících křídla."
Padokem v Soči se prohnala zpráva, že Toro Rosso by od příštího roku mohlo nést jiný název - a sice Alpha Tauri, resp. Scuderia Apha Tauri Honda. Znalci hvězdné oblohy určitě pohotově vychrlí, že se je tím míněna jedna z nejstarších skupin hvězd v našem známém souhvězdí, zvaném Taurus a ona Alpha Tauri je jednou z hvězd v jeho středu.
Pochopitelně Red Bull neopěvuje žádné vesmírné objekty, nýbrž svůj nový produkt, tentokrát z módní oblasti, uvedený na trh před dvěma lety. Žádost už byla podána na patřičná místa, takže nyní se čeká na schvalovací proces, v němž musí souhlas udělit nejen držitel obchodních práv, ale také všechny ostatní týmy, jejich kladné elektronické vyjádření poputuje ke Komisi F1.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.