Rádiem občas létají různé hlášky. Některé dramatické, jiné úsměvné. Jedním z nejoblíbenějších diskutérů je Kimi Räikkönen, ale zdaleka není jediným, kdo si sem tam vyleje do rádia srdce nebo utrousí něco "objevného". Zde je několik případů.
Mercedes: Hezky a klidně do boxů.Hamilton: Víte, že když mi řeknete buď klidný, tak klidný nebudu!Mercedes: Jo jo, leopard také nemění svoje fleky.
Sainz: Jo, právě jsem v poslední zatáčce předjel Grosjeana!Renault: To byl MagnussenSainz: No, jak myslíte.
Vettel: Jak moc jsme ztratili? Ferrari: Šedesát tisíc.Vettel: A do ***** *****
Alonso: S takovými kluky prostě nejde závodit. Nemožné! Ach jo, vidím poškození na pravém boku, takže zajedu v tomhle kole do boxů a prověříme to.
Räikkönen: Až zastavím v boxech, změníme nastavení předního křídla.Ferrari: Rozumíme, Kimi.Räikkönen: OK, vlastně ne, nechme to tak.Ferrari: Rozumíme.
Hamilton: Jaký je rozdíl mezi mnou a Verstappenem?Mercedes: Verstappen dělá 1:38,9Hamilton: To je moc velký rozdíl, příliš velký deficit.
Ferrari: Grande Kimi, Výborně! Skvělé, náš kamaráde.Räikkönen: Jo, díky. ****** konečně! Díky, kluci!Ferrari: Grande Kimi. Grazie, grazie!
Red Bull: Maxi, máš druhé místo, kámo. Jak jsi to udělal?Verstappen: Trochu nečekané, startoval jsem osmnáctý. Dobrý závod.Horner: Výborně, Maxi. Byla to velmi vyzrálá jízda. Fantastické. Opravdu, výborný výkon. Krásná práce. Odvedl jsi mega job s pneumatikami, s nimiž jsi jel tak dlouho. Nikdo jiný dneska nebyl tak dobrý, tak si užij pódium v kovbojském ohozu.Verstappen: Hahahaha, to jistě.
Ferrari: Čtvrté místo, Sebastiane, čtvrté. A teď zpomal.Vettel: Gratulace Kimimu, gratulace Kimimu.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.