Rádiem občas létají různé hlášky. Některé dramatické, jiné úsměvné. Jedním z nejoblíbenějších diskutérů je Kimi Räikkönen, ale zdaleka není jediným, kdo si sem tam vyleje do rádia srdce nebo utrousí něco "objevného". Zde je několik případů.
Mercedes: Hezky a klidně do boxů.Hamilton: Víte, že když mi řeknete buď klidný, tak klidný nebudu!Mercedes: Jo jo, leopard také nemění svoje fleky.
Sainz: Jo, právě jsem v poslední zatáčce předjel Grosjeana!Renault: To byl MagnussenSainz: No, jak myslíte.
Vettel: Jak moc jsme ztratili? Ferrari: Šedesát tisíc.Vettel: A do ***** *****
Alonso: S takovými kluky prostě nejde závodit. Nemožné! Ach jo, vidím poškození na pravém boku, takže zajedu v tomhle kole do boxů a prověříme to.
Räikkönen: Až zastavím v boxech, změníme nastavení předního křídla.Ferrari: Rozumíme, Kimi.Räikkönen: OK, vlastně ne, nechme to tak.Ferrari: Rozumíme.
Hamilton: Jaký je rozdíl mezi mnou a Verstappenem?Mercedes: Verstappen dělá 1:38,9Hamilton: To je moc velký rozdíl, příliš velký deficit.
Ferrari: Grande Kimi, Výborně! Skvělé, náš kamaráde.Räikkönen: Jo, díky. ****** konečně! Díky, kluci!Ferrari: Grande Kimi. Grazie, grazie!
Red Bull: Maxi, máš druhé místo, kámo. Jak jsi to udělal?Verstappen: Trochu nečekané, startoval jsem osmnáctý. Dobrý závod.Horner: Výborně, Maxi. Byla to velmi vyzrálá jízda. Fantastické. Opravdu, výborný výkon. Krásná práce. Odvedl jsi mega job s pneumatikami, s nimiž jsi jel tak dlouho. Nikdo jiný dneska nebyl tak dobrý, tak si užij pódium v kovbojském ohozu.Verstappen: Hahahaha, to jistě.
Ferrari: Čtvrté místo, Sebastiane, čtvrté. A teď zpomal.Vettel: Gratulace Kimimu, gratulace Kimimu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.