Sezóna 2017 mohla mít jedenáct týmů a s největší pravděpodobností by bylo zajímavé registrovat souboje týmů Sauber a Manor na konci startovního pole. Nestalo se tak, Manor skončil a po necelém roce s ním FIA definitivně vyrovnává své účty.
Ještě před letošní sezónou byl Manor ve hře a předpokládalo se, že pokud se mu podaří získat strategické partnery, bude v závoděch F1 nadále pokračovat. Proto zaplatil v listopadu 2016 poplatek 522 322 $ (včetně extra částky 6 194 $ za bod, který získal Wehrlein v Rakousku), ale nakonec se záměry týmu nezdařily. Přispěl k tomu i fakt, že stáj Sauber, přímý konkurent Manoru v souboji o desátou příčku Poháru konstruktérů, v předposledním závodě získal dva body za deváté místo a tím mu vyfoukl nekolikamilionovou odměnu.
Takhle se závodní program pro tým stal příliš velkým soustem. Do hry vstoupila společnost FRP Advisory a v rámci konkursního řízení se pokoušela najít na zkrachovalou stáj kupce. Zaměstnanci setrvali na svých místech až do konce ledna, ale když záměr nevyšel, celý podnik byl dán do dražby. Předmětem byly čtyři šasi a jeden model určený pro aerodynamický tunel v provedení sezóny 2017.
Vstupní poplatek většinou zůstává i nadále uložen na aktivách FIA, ale vrcholný orgán se rozhodl pro "gesto dobré vůle" a zmíněnou částku de facto navrátí, aby bylo možné uhradit dluhy, které dnes už zaniklou stáj nadále provázejí.
"Společnost Just Racing Services Ltd. působící ve skupině Manor a byla zodpovědná za provoz týmu, vstoupila v lednu letošního roku do nucené správy a o měsíc později přestala být obchodovatelnou. Tým tak nenastoupil k šampionátu 2017. FIA se proto rozhodla vrátit vstupní poplatek, po odečtení administrativních nákladů vynaložených FIA, na účet subjektu Manor Group jako gesto dobré vůle, které pomůže při splacení neuhrazených pohledávek," praví se v oficiálním zdůvodnění FIA.
Mercedes údajně měsíce pracoval na řešení přehřívání pneumatik. Výkon v Rakousku však ukázal, že problém přetrvává.
Lando Norris potvrdil svůj impozantní vzestup a v Rakousku si připsal už třetí vítězství v sezóně 2025. Ačkoliv jeho triumf nepřišel jako překvapení, svým výkonem nekompromisně dokázal, že patří mezi absolutní špičku. Navíc poslal jasný vzkaz všem, kdo o jeho schopnostech pochybují.
Nové záběry mimo televizní přenos, kde Fernando Alonso vyjel z tratě poté, co Lewis Hamilton při předjíždění v Rakousku přišel „trochu pozdě“. Alonso se tak vyhnul kolizi při Hamiltonově riskantním manévru.
Toto Wolff vyzval italské fanoušky a média, aby dali Fredericu Vasseurovi čas a prostor na práci ve Ferrari. Reagoval tak na rostoucí spekulace o jeho budoucnosti v čele týmu.
Red Bull se i po povýšení Jukiho Cunody stále potýká s problémy na druhém místě, což vyvolává otázky, zda bude muset provést druhou změnu jezdce v tomto roce.
Fanoušci Franca Colapinta vyzvali FIA a Formuli 1, aby odsoudily nenávistné útoky vůči jezdci Alpine. Po incidentu s Oscarem Piastrim v Rakousku čelil Colapinto urážkám i výhrůžkám smrtí.
Tým Williams zažil v Rakousku těžký den, když oba jeho vozy nedokončily závod. Dvojité odstoupení podtrhlo pokračující technické i výkonnostní problémy, které stáj v letošní sezóně trápí.
Lando Norris stáhl náskok týmového kolegy Oscara Piastriho na pouhých 15 bodů. Tím dál potvrzuje svou formu a zajišťuje McLarenu napínavý interní boj o titul.
Ferrari skončilo na Velké ceně Rakouska s Charlesem Leclercem třetí a Lewisem Hamiltonem čtvrtý, přičemž Hamilton během závodu zpochybňoval týmovou strategii. Zástupce šéfa Ferrari Jerome d'Ambrosio však ujistil, že zvolený přístup byl optimální.
Šéf Red Bullu Christian Horner po Velké ceně Rakouska jen stroze komentoval výkon Yukiho Tsunody. Jeho zdrženlivé vyjádření naznačuje, že důvěra v japonského jezdce v týmu slábne.
Po nevydařené domácí Velké ceně Red Bullu Helmut Marko uvedl, že letošní titul s Maxem Verstappenem je velmi nepravděpodobný. Zůstává však otázkou, jak vážné problémy tým skutečně má.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, se v Rakousku objevil při slavnostním ceremoniálu, kde předával Prezidentskou medaili vítězi závodu Landu Norrisovi. Tento čestný úkol mu byl svěřen na pozvání prezidenta FIA Mohammeda Ben Sulayema.