Sezóna 2017 mohla mít jedenáct týmů a s největší pravděpodobností by bylo zajímavé registrovat souboje týmů Sauber a Manor na konci startovního pole. Nestalo se tak, Manor skončil a po necelém roce s ním FIA definitivně vyrovnává své účty.
Ještě před letošní sezónou byl Manor ve hře a předpokládalo se, že pokud se mu podaří získat strategické partnery, bude v závoděch F1 nadále pokračovat. Proto zaplatil v listopadu 2016 poplatek 522 322 $ (včetně extra částky 6 194 $ za bod, který získal Wehrlein v Rakousku), ale nakonec se záměry týmu nezdařily. Přispěl k tomu i fakt, že stáj Sauber, přímý konkurent Manoru v souboji o desátou příčku Poháru konstruktérů, v předposledním závodě získal dva body za deváté místo a tím mu vyfoukl nekolikamilionovou odměnu.
Takhle se závodní program pro tým stal příliš velkým soustem. Do hry vstoupila společnost FRP Advisory a v rámci konkursního řízení se pokoušela najít na zkrachovalou stáj kupce. Zaměstnanci setrvali na svých místech až do konce ledna, ale když záměr nevyšel, celý podnik byl dán do dražby. Předmětem byly čtyři šasi a jeden model určený pro aerodynamický tunel v provedení sezóny 2017.
Vstupní poplatek většinou zůstává i nadále uložen na aktivách FIA, ale vrcholný orgán se rozhodl pro "gesto dobré vůle" a zmíněnou částku de facto navrátí, aby bylo možné uhradit dluhy, které dnes už zaniklou stáj nadále provázejí.
"Společnost Just Racing Services Ltd. působící ve skupině Manor a byla zodpovědná za provoz týmu, vstoupila v lednu letošního roku do nucené správy a o měsíc později přestala být obchodovatelnou. Tým tak nenastoupil k šampionátu 2017. FIA se proto rozhodla vrátit vstupní poplatek, po odečtení administrativních nákladů vynaložených FIA, na účet subjektu Manor Group jako gesto dobré vůle, které pomůže při splacení neuhrazených pohledávek," praví se v oficiálním zdůvodnění FIA.
Většina týmů Formule 1 představila pro Grand Prix USA speciální lakování, která slibují vizuálně atraktivní podívanou.
Ve středu se v Londýně nečekaně setkali tři nejvlivnější osobnosti F1, což vzbudilo pozornost a překvapení mezi fanoušky i odborníky motorsportu.
Mercedes po několika měsících spekulací konečně oznámil, kdo bude tvořit jejich jezdeckou dvojici v revolučním roce 2026.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.