Pro Renault měla Grand Prix USA příchuť, kterou v prohlášením někteří aktéři závodu nazývali hořkosladkou. Na jedné straně odstoupení Ricciarda a Hülkenberga, na druhé solidní výkon Verstappena, Sainze a obou pilotů Toro Rosso.
Renault připravil pro americký víkend aktualizovanou verzi své pohonné jednotky, do níž byly implementovány některé vývojové komponenty pro rok 2018. Po jednom agregátu dostaly všechny tři týmy, které francouzská automobilka zásobuje, přičemž bylo na nich, který pilot inovovanou variantu dostane.
U Toro Rosso si vybrali Brendona Hartleye, Renault se rozhodl pro Nico Hülkenberga a v Red Bullu měl novinku Max Verstappen. Jedná se o jediné exempláře, takže pokud by došlo k nějaké technické poruše, musel by se majitel vrátit ke starší specifikaci. To by reálně hrozilo Hülkenbergovi, ale tým uvedl, že motor jako takový nejspíš poškozený není. Naproti tomu Ricciardovi selhal právě starší typ - Australan navíc podotkl, že o této situaci neměl vůbec ponětí.
"My jsme měli různé technické parametry motoru? Vážně? O tom jsem vůbec neměl tušení... Kdo byl rychlejší?" komentoval situaci Ricciardo. Když se dozvěděl, že Verstappen absolvoval kvalifikaci s inovovanou verzí a přesto skončil za ním, vyloudilo mu to na tváři úsměv. "Tak teď už chápu důvod, proč Max podepsal smlouvu. Ale já to vážně netušil. Možná mi to někdo naznačil, ale já se rozhodl neposlouchat... pokud to tak bylo, já se věnoval svým záležitostem."
Nicméně se dá předpokládat, že Daniel bude muset pro Mexiko motor vyměnit - ačkoliv tu je určitá šance, že by mohl startovat se stávajícím agregátem. "Předpokládám, že dostanu další penalizaci a obávám se, že mě čeká posun na roštu ve zbývajících závodech. Rád bych řekl »ne, nestane se to«, ale v této fázi to je velmi nepravděpodobné," vyjádřil se k problematice motorů Ricciardo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.