Pro Renault měla Grand Prix USA příchuť, kterou v prohlášením někteří aktéři závodu nazývali hořkosladkou. Na jedné straně odstoupení Ricciarda a Hülkenberga, na druhé solidní výkon Verstappena, Sainze a obou pilotů Toro Rosso.
Renault připravil pro americký víkend aktualizovanou verzi své pohonné jednotky, do níž byly implementovány některé vývojové komponenty pro rok 2018. Po jednom agregátu dostaly všechny tři týmy, které francouzská automobilka zásobuje, přičemž bylo na nich, který pilot inovovanou variantu dostane.
U Toro Rosso si vybrali Brendona Hartleye, Renault se rozhodl pro Nico Hülkenberga a v Red Bullu měl novinku Max Verstappen. Jedná se o jediné exempláře, takže pokud by došlo k nějaké technické poruše, musel by se majitel vrátit ke starší specifikaci. To by reálně hrozilo Hülkenbergovi, ale tým uvedl, že motor jako takový nejspíš poškozený není. Naproti tomu Ricciardovi selhal právě starší typ - Australan navíc podotkl, že o této situaci neměl vůbec ponětí.
"My jsme měli různé technické parametry motoru? Vážně? O tom jsem vůbec neměl tušení... Kdo byl rychlejší?" komentoval situaci Ricciardo. Když se dozvěděl, že Verstappen absolvoval kvalifikaci s inovovanou verzí a přesto skončil za ním, vyloudilo mu to na tváři úsměv. "Tak teď už chápu důvod, proč Max podepsal smlouvu. Ale já to vážně netušil. Možná mi to někdo naznačil, ale já se rozhodl neposlouchat... pokud to tak bylo, já se věnoval svým záležitostem."
Nicméně se dá předpokládat, že Daniel bude muset pro Mexiko motor vyměnit - ačkoliv tu je určitá šance, že by mohl startovat se stávajícím agregátem. "Předpokládám, že dostanu další penalizaci a obávám se, že mě čeká posun na roštu ve zbývajících závodech. Rád bych řekl »ne, nestane se to«, ale v této fázi to je velmi nepravděpodobné," vyjádřil se k problematice motorů Ricciardo.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.