V Singapuru to jednu chvíli vypadalo na skutečně velký přísun bodů a snížení ztráty na týmy Williams a Toro Rosso. Jenže Renaultu nakonec šťastná hvězda nezasvítila, navzdory solidnímu umístění Jolyona Palmera.
Nico Hülkenberg se jednu chvíli pohyboval na třetím místě, ale zradil ho únik oleje, který se mechanici v režimu safety caru pokoušeli doplnit, ale nakonec musel německý pilot svůj vůz odstavit - přišel tím o čtvrté místo, na něž se prosadil Carlos Sainz jr. a díky tomu Toro Rosso na Renault opět navýšilo bodový zisk. Na stáj z Faenzy ztrácí francouzský tým sedmnáct bodů, na Williams (kterému se naopak o čtyři body přiblížil) ještě deset.
Šéf týmu Cyril Abiteboul však vyzdvihuje nejen kvalitu Hülkenbergova výkonu, kvituje i Palmerovo umístění a předpokládá, že páté místo v Poháru konstruktérů ještě je na dosah. Pomoci by k tomu měl závod v Sepangu, kde Abiteboul očekává slušný bodový příděl. Napomoci by k tomu měl i nový motor, který bude ve svém voze mít právě Hülkenberg.
"Ze Singapuru si odvážíme pozitivum v podobě umístění v první desítce, což napomáhá našemu cíli skončit v šampionátu na pátém místě. Spolehlivost zůstává naším hlavním cílem, maximálním úsilím a nutností postupovat bezchybně. Je bezpodmínečně nutné, aby všichni ve zbývajících šesti závodech splnili tento předpoklad. Sepang bude o odhadnutí nevypočitatelného klimatu, z něhož je třeba pro náš balíček vybrat to nejlepší," plánuje šéf Renaultu.
"Stejně jako nadále pokračujeme ve stejné intenzitě na vývoji šasi, připravíme pro Nica pro tento víkend jeho čtvrtý motor v sezóně. Proto očekáváme, že budeme mít v první desítce oba vozy, protože jsme už při několika příležitostech prokázali, že máme na to být za třemi nejlepšími týmy," dodává Abiteboul.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.