V Singapuru to jednu chvíli vypadalo na skutečně velký přísun bodů a snížení ztráty na týmy Williams a Toro Rosso. Jenže Renaultu nakonec šťastná hvězda nezasvítila, navzdory solidnímu umístění Jolyona Palmera.
Nico Hülkenberg se jednu chvíli pohyboval na třetím místě, ale zradil ho únik oleje, který se mechanici v režimu safety caru pokoušeli doplnit, ale nakonec musel německý pilot svůj vůz odstavit - přišel tím o čtvrté místo, na něž se prosadil Carlos Sainz jr. a díky tomu Toro Rosso na Renault opět navýšilo bodový zisk. Na stáj z Faenzy ztrácí francouzský tým sedmnáct bodů, na Williams (kterému se naopak o čtyři body přiblížil) ještě deset.
Šéf týmu Cyril Abiteboul však vyzdvihuje nejen kvalitu Hülkenbergova výkonu, kvituje i Palmerovo umístění a předpokládá, že páté místo v Poháru konstruktérů ještě je na dosah. Pomoci by k tomu měl závod v Sepangu, kde Abiteboul očekává slušný bodový příděl. Napomoci by k tomu měl i nový motor, který bude ve svém voze mít právě Hülkenberg.
"Ze Singapuru si odvážíme pozitivum v podobě umístění v první desítce, což napomáhá našemu cíli skončit v šampionátu na pátém místě. Spolehlivost zůstává naším hlavním cílem, maximálním úsilím a nutností postupovat bezchybně. Je bezpodmínečně nutné, aby všichni ve zbývajících šesti závodech splnili tento předpoklad. Sepang bude o odhadnutí nevypočitatelného klimatu, z něhož je třeba pro náš balíček vybrat to nejlepší," plánuje šéf Renaultu.
"Stejně jako nadále pokračujeme ve stejné intenzitě na vývoji šasi, připravíme pro Nica pro tento víkend jeho čtvrtý motor v sezóně. Proto očekáváme, že budeme mít v první desítce oba vozy, protože jsme už při několika příležitostech prokázali, že máme na to být za třemi nejlepšími týmy," dodává Abiteboul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.