Očekávané změny v F1 byly kolem pátečního poledne konečně zveřejněny s oficiálním "razítkem" a dá se tedy předpokládat, že budou následovat komentáře zúčastněných, nebo také těch, kteří měli k některé ze stran určitý vztah.
To je i případ Lewise Hamiltona: trojnásobný mistr světa v McLarenu debutoval ve Formuli 1 v roce 2007 a stal se vicemistrem, o rok později už slavil mistrovský titul a přivezl této snačce 21 vítězných Grand Prix, 26 pole-position, 12 nejrychlejších kol v závodě a 49 pódiových vystoupení. Na svá léta v týmu vzpomíná s uspokojením a dle jeho vlastních slov mu jeho osud nebyl nikdy lhostejný, i když už hájí barvy konkurence.
Sledoval tedy i trápení týmu po přechodu od motorů Mercedes na japonské pohonné jednotky Honda, neustálé ubezpečování, že dojde k progresu a zlepšení výsledků i výkonu. A když konečně došlo k přerušení partnerství McLaren - Honda, na přelomu 80. a 90. let naprosto famóznímu, a novému spojení McLaren - Renault, Hamilton se nechal slyšet, že je překvapen, proč k podobnému kroku nedošlo mnohem dříve.
"Zcela upřímně mě překvapuje, že něco podobného neudělal tým už dávno. Myslím, že pro obě strany to byla dlouhá a těžká dřina. Chci věřit, že změnou motoru se McLaren opět znovu nastartuje, protože by měli být silní a bojovat o špici s námi. A kdo ví, třeba i Honda se dostane v příštích letech opět na výsluní," uvedl Hamilton pro Sky F1.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.