Propletenec vztahů, který se pomalu začíná rozmotávat, má velké množství protagonistů a zajímavé kulisy. V některých případech se zdá, že je téměř nemožné, aby ten či onen byl ponořen do jedné z nejočekávanějších výměn letošní sezóny.
Jak by se vám líbilo spojení Daniel Ricciardo a Renault? Není to utopie nebo snaha o další kombinaci v už tak nabitém seznamu změn. Francouzská automobilka opravdu usilovala o získání australského pilota do své stáje pro sezónu 2018 jako součást jednání o ukončení dodávek motorů pro tým Toro Rosso. Nabídka se stala součástí komplikovaných jednání, která nakonec vedla k výměně pohonné jednotky Honda z McLarenu právě k Toro Rosso.
Renault usiloval o dobrého týmového kolegu k Nico Hülkenbergovi a vycítil příležitost získat jednoho z kvalitních pilotů ze stáje Red Bullu jako reciprocitu, že umožnil týmu z Faenzy přejít na motory japonského výrobce. Red Bull souhlasil s odchodem Carlose Sainze jr. z Toro Rosso pro sezónu 2018 - s klauzulí, že si ho bude moci po tomto roce stáhnout zpět, pokud to bude považoval za nutné. Sainzovo angažmá u Renaultu tak lze brát fotbalovou terminologií za určitou formu hostování, ovšem rovněž se prokázalo, že Španěl nebyl jediným, kdo se ocitl v hledáčku zástupců Renaultu.
Ve chvíli, kdy dohadování o změně pohonných jednotek dospělo do kritické fáze, pokusil se Renault získat Daniela Ricciarda. V jeho prospěch hovořila stálejší forma než jakou v současnosti má Max Verstappen, navíc mu příští rok končí smlouva s Red Bullem. Rakouská stáj však o kvalitách Ricciarda velmi dobře ví, proto dala jasně najevo, že nemá absolutně zájem, aby kamkoli odešel, proto se Renault vzdal svého úsilí a zaměřil se na příchod Sainze jr.
Rovněž se opět debatovalo, zda se budou měnit posty ještě v průběhu letošní sezóny, zejména Grand Prix Malajsie se jevila jako možný bod prohazování pozic v týmu. Sainz jr. už by si vyzkoušel Renault, na jeho místo by nastoupil Pierre Gasly a na Palmera by zůstal černý Petr. To ale britský pilot rezolutně odmítl s tím, že tým mu zaručil setrvání až do konce letošní sezóny.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.