Propletenec vztahů, který se pomalu začíná rozmotávat, má velké množství protagonistů a zajímavé kulisy. V některých případech se zdá, že je téměř nemožné, aby ten či onen byl ponořen do jedné z nejočekávanějších výměn letošní sezóny.
Jak by se vám líbilo spojení Daniel Ricciardo a Renault? Není to utopie nebo snaha o další kombinaci v už tak nabitém seznamu změn. Francouzská automobilka opravdu usilovala o získání australského pilota do své stáje pro sezónu 2018 jako součást jednání o ukončení dodávek motorů pro tým Toro Rosso. Nabídka se stala součástí komplikovaných jednání, která nakonec vedla k výměně pohonné jednotky Honda z McLarenu právě k Toro Rosso.
Renault usiloval o dobrého týmového kolegu k Nico Hülkenbergovi a vycítil příležitost získat jednoho z kvalitních pilotů ze stáje Red Bullu jako reciprocitu, že umožnil týmu z Faenzy přejít na motory japonského výrobce. Red Bull souhlasil s odchodem Carlose Sainze jr. z Toro Rosso pro sezónu 2018 - s klauzulí, že si ho bude moci po tomto roce stáhnout zpět, pokud to bude považoval za nutné. Sainzovo angažmá u Renaultu tak lze brát fotbalovou terminologií za určitou formu hostování, ovšem rovněž se prokázalo, že Španěl nebyl jediným, kdo se ocitl v hledáčku zástupců Renaultu.
Ve chvíli, kdy dohadování o změně pohonných jednotek dospělo do kritické fáze, pokusil se Renault získat Daniela Ricciarda. V jeho prospěch hovořila stálejší forma než jakou v současnosti má Max Verstappen, navíc mu příští rok končí smlouva s Red Bullem. Rakouská stáj však o kvalitách Ricciarda velmi dobře ví, proto dala jasně najevo, že nemá absolutně zájem, aby kamkoli odešel, proto se Renault vzdal svého úsilí a zaměřil se na příchod Sainze jr.
Rovněž se opět debatovalo, zda se budou měnit posty ještě v průběhu letošní sezóny, zejména Grand Prix Malajsie se jevila jako možný bod prohazování pozic v týmu. Sainz jr. už by si vyzkoušel Renault, na jeho místo by nastoupil Pierre Gasly a na Palmera by zůstal černý Petr. To ale britský pilot rezolutně odmítl s tím, že tým mu zaručil setrvání až do konce letošní sezóny.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.