Situace kolem Fernanda Alonsa je nadále poněkud rozporuplná. Kdybychom seřadili všechny články pojednávající o dvojnásobném šampiónovi, byla by to hezká řádka a rozhodně se nedá říci, že by tématicky byla zcela shodná.
Španělský pilot se v McLarenu nadále trápí a s osmi nedokončenými závody je momentálním králem odpadlíků. A to ještě do dvou závodů vůbec nenastoupil. Přesto zájem o jeho osudy přitahuje a jméno Alonso je jedním z nejvyhledávanějších na všech možných platformách. Pokud se jen na zlomek z nich dostane, může si přečíst i dobře míněné rady, co by měl v nelehké situaci dělat.
Jsou tu ale i názory lidí fundovaných, o jejichž kvalitách se dá jen stěží pochybovat. Mezi ně se určitě řadí i bývalý šéf Ferrari Stefano Domenicali, který s Fernandem při působení v Maranellu spolupracoval plných pět sezón (2010-2014), přičemž dnes dvaapadesátiletý rodák z Imoly nastoupil k týmu ještě o dva roky dříve. Prožil tedy se Španělem neúspěšné útoky na mistrovský titul, zejména v roce 2012. Od Ferrari oba odešli ve stejnou dobu, po neúspěšném roce 2014.
"Fernando se zjevně nachází ve velmi obtížné situaci. Není pro něj snadné udělat nějaké rozhodnutí, zasloužil by si určitě to nejlepší, protože všichni dobře víme, že je skvělý. Doufám, že jeho volba bude ta nejlepší," uvedl Domenicali pro španělský list AS, ovšem nenaznačil, jaká volba by to podle něj měla být.
Domenicali nyní působí jako šéf Lamborghini, ale italskou Grand Prix si nenechal uniknout a byl k vidění v paddocku na Monze. Se svou současnou funkcí je maximálně spokojen, nadále však zůstává v komisi FIA. Kolem jeho osoby se rovněž množí spekulace, že by se mohl do F1 vrátit. Je to poněkud složitá cesta, ale nikoli neobvyklá pro současný svět. Lamborghini patří pod společnost Audi, jež je součástí skupiny Volkswagen Group. Ta má pod svými křídly i značku Porsche, kolem níž se množí spekulace, že by mohla zaútočit s vlastní pohonnou jednotkou na F1.
Možná to vypadá jako příliš krkolomná kombinace. Ale je otázka, zda by to nebyla pro Domenicaliho možná cesta k návratu do F1, natolik absurdní? "Stefano do Formule 1 patří, a on se tam vrátí," uvedl zdroj z řad Liberty Media. Proto nelámejme nad touto spletitou cestou tak docela hůl.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.
Osmnáctiletý Andrea Kimi Antonelli, budoucí hvězda Formule 1, už může oficiálně na silnice. Mladý Ital, který v sezóně 2025 nahradí Lewise Hamiltona u Mercedesu, úspěšně složil zkoušky na řidičský průkaz. Svůj debut v F1 si odbude už při Velké ceně Austrálie.
Sedminásobný mistr světa Lewis Hamilton se v lednu podruhé setkal s monopostem Ferrari F1, když si vyzkoušel jízdu s modelem roku 2023 na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya.
Lewis Hamilton, jak jistě všichni fanoušci F1NEWS.cz již vědí, přechází do Ferrari pro sezónu 2025 Formule 1, což vyvolává velkou pozornost veřejnosti. Jde o novou etapu jeho kariéry, kterou odstartuje Velká cena Austrálie od 14. do 16. března 2025.