Carlos Sainz jr. se v minulosti několikrát nechal slyšet, že by nechtěl svou kariéru spojovat jenom s Toro Rosso. Bylo kolem toho hodně dohadů, několikrát se i zvyšoval hlas, aby nakonec vyslechl rozhodnutí, že nikam nepůjde.
Jenže po dalším odstoupení Maxe Verstappena v Belgii projevil Red Bull značnou nespokojenost se spolehlivostí agregátů Renault. Horner veřejně zkritizoval poskytované služby, své k tomu řekli i piloti. Ačkoliv Cyril Abiteboul přiznal, že není všechno v pořádku a společně s Alainem Prostem se svým zákazníkům omluvili, nejspíš budou následovat ještě další kroky.
Nelze proto vyloučit, že v zákulisí se už chystají kompenzační dohody, týkající se slev za motory. A právě Carlos Sainz jr. může v tomto směru hrát svou roli. Jak už bylo řečeno, Španěl má pocit, že se jeho kariéra zadrhla v záložním týmu nápojového giganta a rád by se rozlétl na vlastních křídlech. Jenže v tom mu brání současné smluvní závazky, které mají trvání až do konce roku 2018. Objevují se i názory, že Red Bull Sainze jr. nepustí už jen proto, že investice do jeho osoby byly značné.
Carlos Sainz jr. už nějakou dobu na "listině přání" Renaultu figuruje, proto by případný přechod do týmu žlutočerných dával smysl. Jenže tu nejsou jen otázky kontraktu, ale také přítomnost Jolyona Palmera, který předvedl dle týmu v Belgii velice slibný výkon. A nesmíme zapomínat ani na široce diskutovaného Roberta Kubicu, o jehož návratu do F1 se už delší dobu intenzivně debatuje.
"Moje budoucnost je zcela závislá na tom, co udělá Red Bull a dr. Marko. Vůbec o této otázce nemluvím, protože je všechno je v jejich rukou. Jisté je, že s Toro Rosso mám smlouvu ještě na rok a s Red Bullem na pár dalších let. Takže moje budoucnost je závislá na tom, co je podle Red Bullu pro mě nejlepší a kam mám jít," poněkud odevzdaně komentuje situaci Sainz jr., po dřívějších prohlášeních evidentně už krajně opatrný.
"Doufejme, že bude Toro Rosso příští rok lepší a přiblíží se elitní trojici. Nejsem jediným pilotem, který se chce výkonnostně posunout. Existuje mnoho dalších, kteří jsou ve středu startovního pole ve stejné situaci jako já, takže je třeba být trpělivý a čekat, až přijde náš okamžik," dodává Sainz jr. On sám tedy o případně výměně nic nenaznačuje, ale vůbec není vyloučeno, že po dřívějších eskapádách a jeho vlastním vyjádření už chce pouze čekat, kam ho Red Bull a dr. Helmut Marko zavanou.
Oscar Piastri momentálně vede průběžné pořadí šampionátu F1, avšak sám nevěří, že by některý z jezdců byl skutečným kandidátem na titul mistra světa.
Isack Hadjar je vážným kandidátem na nahrazení Yukiho Tsunody v Red Bullu, což by pro něj mohlo být životní šancí i obrovským testem. Tento krok může odstartovat jeho hvězdnou kariéru, nebo ji naopak brzy ukončit.
Toto Wolff představil tříletý vývojový plán pro Kimiho Antonelliho, čímž potvrdil, že Mercedes s mladým Italem počítá dlouhodobě. Podle Wolffa je klíčové, aby Antonelli dostal čas na zrání a přípravu, než vstoupí do světa Formule 1.
Šéf Ferrari Fred Vasseur uvedl, že tým pravděpodobně přiveze na Velkou cenu Rakouska novinky pro monopost SF-25. Úpravy by měly pomoci zvýšit konkurenceschopnost na Red Bull Ringu.
Liam Lawson zažil nepříjemný začátek sezony, když po pouhých dvou závodech přišel o místo v hlavním týmu Red Bull. Tento nečekaný krok jasně ukázal, jak rychle se mohou měnit plány ve vysoce konkurenčním prostředí Formule 1. Novozélanďan reagoval na tvrzení Red Bullu.
Toto Wolff uvedl, že Mercedes má stanovený časový plán pro podpis nové smlouvy s Georgem Russellem. Naznačuje tím, že tým chce mít o budoucnosti britského jezdce jasno co nejdříve.
Spekulace o budoucnosti šéfa Ferrari Frederica Vasseura sílí, ale podle Ralfa Schumachera za problémy týmu nestojí on. Bývalý pilot F1 naznačuje, že příčinu stagnace je třeba hledat jinde.
George Russell naznačil, že Hamiltonovy potíže ve Ferrari mohou souviset s odlišnou týmovou dynamikou oproti Mercedesu. Podle něj nejde jen o adaptaci, ale o hlubší rozdíly v prostředí.
Jenson Button ocenil Landa Norrise za psychickou odolnost po kolizi s týmovým kolegou Oscarem Piastrim. Podle něj Norris ukázal vyspělost tím, jak situaci zvládl.
Po premiéře filmu „F1“ v New Yorku zamířil Brad Pitt do Austinu, kde údajně absolvoval svůj první oficiální test s monopostem Formule 1 na okruhu COTA.
Lewis Hamilton zatím ve Ferrari během sezony 2025 nenaplňuje očekávání. Bez mimořádně konkurenceschopného vozu se mu nedaří držet krok s nejlepšími a na pódium se dosud nedostal. Podle odborníků začíná být navíc jeho věk nevýhodou.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc si na trati ve Fioranu vyzkoušeli nový supervůz Ferrari F80, který oba ohodnotili jako nejrychlejší a nejpříjemnější auto, jaké kdy řídili.