 
            Italský výrobce a dodavatel pneumatik se obává, že by při Grand Prix Itálie mohlo dojít k podobnému jevu jako před necelým týdnem v Belgii, kdy zadní pneumatiky některých vozů postiženy podivnými vibracemi.
Zástupci Pirelli v tomto týdnu stále hledali odpověď, proč k takovému jevu došlo. Podle svědectví si několik pilotů stěžovalo, že při výjezdu z pomalých zatáček se pneumatiky divně otáčejí. Bylo to vůbec poprvé, kdy musela značka Pirelli čelit takovým problémům. Přestože nešlo o závadu, která by představovala z hlediska konstrukční integrity pneumatik nějaké riziko, vibrace ovlivnily například výkon Lance Strolla v kvalifikaci.
Vzhledem k nejkratšímu možnému časovému úseku mezi dvěma závody se závodní manažer Pirelli Mario Isola obává, že by na Autodromo di Monza mohly nastat podobné potíže, i když je přesvědčen, že v Itálii nebudou potíže tak silné jako v Belgii.
"Je možné, že k tomu dojde, protože na této trati piloti intenzivně brzdí a při výjezdu ze pomalých šikan mají velkou trakci. Ale také je třeba vzít v úvahu přilnavost a stupeň drsnosti povrchu trati. Jsem si jistý, že v Monze nebude situace stejná jako ve Spa-Francorchamps," ubezpečuje závodní pole Isola.
To ale neznamená, že u Pirelli hodili celou záležitost za hlavu. Isola potvrdil, že celý týden se v milánské továrně odborníci zaměřili na hledání důvodu, proč k podivnému chování některých pneumatik na belgickém okruhu došlo.
wiggle wiggle wiggle #F1 #BelgianGP pic.twitter.com/f1UqlEf19I
— Mattzel89 (@Mattzel89) 26. srpna 2017Video: Vibrace pneumatik Pirelli na Mercedesu v Belgii
"Kontrolujeme frekvenci vibrací a nadále zjišťujeme, co se stalo a proč k tomu došlo. Je to zcela nový efekt, sice podobný domu, s nímž už jsme se v minulosti setkali, ale tehdy se jednalo o bočnici, tentokrát se zdá, že to je otázka běhounu. Když jsme mluvili se zástupci týmů, byli si jistí, že nešlo o zásadní problém a závod tím v zásadě nebyl ovlivněn.
Při našem vyšetřování jsme během závodního víkendu rozřezali velké množství pneumatik, ale nenašli jsme nic, co by nám v našem šetření pomohlo. Takže je třeba ve vyšetřování pokračovat a nadále pneumatiky kontrolovat. Efekt se dostavuje při nízké trakci, takže se podíváme i na data ze závodu," slibuje Isola.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.