Šesté odstoupení v letošní sezóně, z toho čtvrté z důvodů mechanických nedostatků, řádně rozčílilo nejen Maxe, ale i jeho otce Jose Verstappena. Oba si tedy kladou otázku, zda je Red Bull schopen tuto nelichotivou situaci nějak zvrátit.
Zvláštní přitom je, že Daniel Ricciardo odstoupil ze závodu kvůli poruše motoru pouze jednou, a to v úvodním závodě v Austrálii. V Rusku ho zradil brzdný systém a v Maďarsku ho z trati vyprovodil týmový kolega.
Max Verstappen se už před belgickou Grand Prix zabýval otázkou, jak se bude jeho kariéra v Red Bullu nadále vyvíjet, ovšem stáj sama tvrdí, že není v současném stavu pánem situace a odpovědnost přesouvá na Renault, který se už Red Bullu omluvil. Ovšem bude mít Verstappen dost trpělivosti, aby čekal? Nastává čas, aby si hledal nové působiště?
"Asi teď není nejvhodnější čas na to položit takovou otázku, ale ony prostě přijdou. Co se Maxe týče, je velmi rozladěný. Po celou dobu, co ho defekty provázejí, je pro něj nesmírně těžké udržet si motivaci. V kvalifikacích je velmi dobrý, většinou o půl vteřiny rychlejší než jeho týmový kolega, obvykle jen velmi těsně za piloty Ferrari. A potom po sedmi osmi kolech zůstane na trati, což by se rozhodně nemělo stávat, určitě ne u špičkového týmu," vysvětluje Jos Verstappen.
Verstappenův otec rovněž odmítá názory, že častá odstoupení jdou na vrub Maxovy agresivní jízdy, která zase pramení ze snahy dohnat deficit způsobený nedokončenými závody. Jako argument zastánci této teorie uvádějí fakt, že v předchozích dvou letech zaznamenaly oba vozy Red Bullu celkem sedm odpadnutí, včetně kolizí a podobných případů.
"Max s tím nemůže udělat nic, ani nedělá nic špatně. Lidé se nás pořád a opakovaně ptají, jestli je nějak tvrdší na své auto, ale to je absolutní nesmysl. Nic nepřehání, není schopen ničit materiál. Všichni dobře víme, co za tím je, vybavení, které není na dostatečné úrovni," pokračuje Jos Verstappen.
Loni holandský mladík prožil úžasnou sezónu, vyhrál svou první Grand Prix a možná jen skutečnost, že začátek sezóny prožil ještě v týmu Toro Rosso mu zabránila, aby figuroval v konečném hodnocení výše než na páté příčce. Jos Verstappen pochopitelně dostal i otázku, zda se ještě dá něco v letošní sezóně zachránit.
"Letos už určitě ne. Myslím, že momentálně je třeba, abychom se všichni trochu uklidnili, možná bude potřeba to nějak probrat, najít východisko, protože jestli to půjde takhle dál, tak to nemůže dlouho vydržet," uvedl Jos Verstappen v rozhovoru pro holandský televizní kanál Ziggo Sport.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.
Osmnáctiletý Andrea Kimi Antonelli, budoucí hvězda Formule 1, už může oficiálně na silnice. Mladý Ital, který v sezóně 2025 nahradí Lewise Hamiltona u Mercedesu, úspěšně složil zkoušky na řidičský průkaz. Svůj debut v F1 si odbude už při Velké ceně Austrálie.
Sedminásobný mistr světa Lewis Hamilton se v lednu podruhé setkal s monopostem Ferrari F1, když si vyzkoušel jízdu s modelem roku 2023 na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya.
Lewis Hamilton, jak jistě všichni fanoušci F1NEWS.cz již vědí, přechází do Ferrari pro sezónu 2025 Formule 1, což vyvolává velkou pozornost veřejnosti. Jde o novou etapu jeho kariéry, kterou odstartuje Velká cena Austrálie od 14. do 16. března 2025.
Sezóna F1 2025 odstartuje netradičně, když všech 10 týmů představí svá nová zbarvení vozů společně během jedinečného večera v londýnské O2 Areně. Tato historická událost slibuje přilákat pozornost fanoušků z celého světa. Víme, kdy se tato událost odehraje.