Vypadalo to na úspěšný závodní víkend, oba Red Bully figurovaly ve třetí řadě a zejména Verstappen byl díky velkému množství diváků patřičně nažhaven. Jeho pouť však skončila už po osmi kolech a šéf týmu se pustil do svého partnera v oblasti pohonných jednotek.
Jako oheň a voda, noc a den. Daniel Ricciardo absolvoval výborný závod a v jeho poslední čtvrtině dokázal udržet za zády Räikkönenovo Ferrari i Bottasův Mercedes, díky čemuž si připsal šesté letošní postavení na stupních vítězů. Naproti tomu Max Verstappen nedojel do cíle už pošesté a na "bednu" se postavil jen jednou. Mladý Holanďan je pochopitelně z podobné situace krajně rozladěn a nevylučuje, že takový stav může mít i jeho vliv na další kariéru u Red Bullu. Proto se šéf týmu Christian Horner pořádně do svého partnera na poli motorů opřel.
"Renault si je velice dobře vědom, že spolehlivost jejich produktu není tam, kde by měla být. Je to jejich zájem, abychom tuhle věc vyřešili. Jsme platícími zákazníky a jejich služby jsou zjevně pod úroveň, což dokládají problémy se spolehlivostí. Za jejich motory platíme spoustu peněz, takže se to musí vyřešit. Je to nepříjemné pro ně jako pro nás všechny. Na této úrovni si takové neúspěchy, které nás opakovaně postihují, nemůžeme dovolit," hřímal Horner a vpletl do svého prohlášení i golfový výraz "par".
Šéf týmu Renault Cyril Abiteboul a rovněž bývalý závodník Alain Prost, který je součástí týmu, se Red Bullu po závodě omluvili. Podle jistých zdrojů byla příčinou Verstappenova odstoupení buď zapalovací svíčka, která vyřadila z provozu jeden válec, hovoří se ale také o vadném senzoru. Během víkendu se však se spolehlivostí agregátů potýkali i u Toro Rosso.
"Spolehlivost u všech tří týmů, které Renault zásobuje motory, je prostě strašná. U Kvjata selhalo turbo, následovala výměna komponentů u dvou vozů. To není nic skvělého, je to daleko od optimální situace a rozhodně to nereprezentuje úroveň dodavatele motoru, který si přeje být ve Formuli 1 konkurenceschopný. Ale prý tvrdě pracují na procesu odstranění podobných problémů, kterých jsme bohužel svědky," ulevuje si Horner.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.