Pro jedny je Formule E nepovedený závodní klon, odsouzený k zániku, jiní ji vzývají jako sérii budoucnosti. Mezi její velké zastánce a příznivce patří i úřadující šampion F1 Nico Rosberg, třebaže on sám už závodní přilbu pověsil na hřebík.
Přesto se čas od času objeví názory, spekulace a zprávy, že se Rosbergovi stýská po kokpitu a mohli bychom ho opět vidět za volantem závodního vozu. Ty nejodvážnější hypotézy hovoří i o Formuli 1, což ovšem Nico Rosberg důrazně uvádí na pravou míru. Pro agenturu DPA ve Stuttgartu jasně prohlásil, že jeho kariéra v královně motoristického sportu "rozhodně skončila". Jenže tu není jenom Formule 1.
"V mém životě nyní procházím velkou etapou - nazval bych ji fází objevů. Závodění pro mě bude vždy zábavné, takže uvidíme, co se stane. Můj vztah k našemu sportu byl vždy vášnivý, takže je pořád možnost, že se do něj zapojím. Nemusí to nutně být zítra, třeba za deset let, ale zůstávám otevřený všem eventualitám," prohlásil Rosberg.
Další šeptanda naznačuje, že účastník 206 Grand Prix a vítěz 23 závodů F1 pošilhává po manažerském postu u Mercedesu, kde by se soustředil na možné budoucí zapojení do Formule E. Jenom to posiluje další zvěsti, že se stuttgartská automobilka hodlá prezentovat i v této oblasti. Žádné potvrzení tohoto záměru zatím nebylo avizováno, ale série sama o sobě a jejích technologie Mercedes enormně zajímá.
"Je to budoucnost našeho světa a bude hodně zajímavé vidět všechny výrobce, jak vyloží své karty na stůl. Kompletně to změní náš svět. Chystají se auta, která se budou řídit sama a není to otázka budoucích dvaceti let - ta doba je doslova za rohem. Jsem hodně zvědavý, jak to naše životy zjednoduší," dodává Nico Rosberg s tím, že o nové technologie se zajímá vedle Mercedesu také Audi, BMW nebo Porsche, jehož zástupci rovněž vyjevili svůj názor na Formuli E - podle nich to rozhodně není jen krátkodobá módní záležitost.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.