Max Verstappen je nezpochybnitelný talent a historicky nejmladší vítěz Grand Prix v F1. Zda plyne právě z těchto faktů silné sebevědomí je věcí názoru, každopádně si mladý Holanďan nebere servítky a umí dupnout.
Mnozí z nás ještě pamatují doby, kdy mladík v případě angažmá byl rád, že vůbec může sedět v kokpitu. Verstappen prokázal své schopnosti a některé své kontroverzní momenty, jako například známou kolizi v Monaku 2015 s Grosjeanem, komentoval po svém. V F1 není místo pro uplakánky a Max prokazuje, že ostré lokty má. Jako tomu je v případě jeho dalšího setrvání u týmu Red Bull. Rozebírat jeho triumfální přestup z Toro Rosso a následné vítězství v prvním závodě v barvách těch dospělých je nejspíš zbytečné, každopádně Max nyní hraje s kartami, které ho opravňují k tvrdšímu postupu. Pokud se to tak dá nazvat.
Letošní rok Verstappenovi zatím nevychází podle jeho představ, není proto divu, že se ozývají hlasy, hovořící o zájmu jiných týmů. Verstappen bezesporu prokázal svůj potenciál a skutečnost, že jeho kontrakt s Red Bullem vyprší po sezóně 2018 nabízí zajímavá řešení. Verstappen by určitě přijal účast v týmu, kde by pravidelně bojoval o vítězství, protože to mu zejména letos není dopřáno - v tomto směru se hovoří o zájmu jak ze strany Mercedesu, tak Ferrari. Pak je tu ještě varianta dřívějšího odchodu, ovšem otázkou zůstává, jaké okolnosti by musely být splněny. Pak tu je ještě otázka výkonnosti, která je pro Verstappena zásadní.
"Vždy jsem tvrdil, že není důvod k odchodu, pokud je můj monopost konkurenceschopný. To ale v současné době neplatí, nejsme tam, kde bych si přál figurovat, což pochopitelně neznamená, že se vzdáme. Musíme tvrdě pracovat. Ale když za dva tři roky nedojde k významnému progresu, bude to něco jiného. Momentálně tvrdě pracujeme na zlepšení, takže po příštím roce uvidím, co se odehraje v budoucnu," vyslovil své názory Verstappen u příležitosti závodu DTM v Zandvoortu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.