Red Bull rozhodně neměl nejvydařenější vstup do sezóny, i když své postavení na chvostu nejlepší trojice si uhájil. Spíš se o větší přísun bodů připravil sám, ať už nedisciplinovaností svých pilotů nebo technickými problémy.
Šéf týmu je nyní konečně potěšen skutečností, že pokrok jeho týmu z posledních závodů narůstá a začíná se pomalu přibližovat Mercedesu a Ferrari. Jak už bylo uvedeno, u Red Bullu se dopracovali zjištění, co vlastně stálo za pomalejším rozjezdem, který ale nevyřadil stáj nápojového giganta z trojice špičkových týmů. Je pravdou, že vítězství v Baku bylo do jisté míry dílem náhody a potíží soupeřů, ale štěstí přeje připraveným.
Red Bull si stěžuje především na stále nedostatečnou rychlost, což je podle Hornera jeden z důvodů, proč ještě není schopen rovnocenně bojovat o vítězství. Ale na druhou stranu je týmový šéf spokojen s progresem v posledních závodech, zejména s ohledem na pokračující tahanice s dodavatelem pohonných jednotek.
"Pořád se můžeme opřít o šest pódiových umístění a jednu vyhranou Grand Prix. Ale od Mercedesu a Ferrari jsme dál, než bychom sami chtěli. Pokud se podíváme na čtyři závody mezi Montrealem a Silverstone, Ferrari od nás odskočilo o pouhé dva body, a to jsme v těchto závodech neměli stoprocentní spolehlivost. V posledních závodech jsme dosáhli velmi dobré úrovně," spekuluje Horner. Zda záměrně vynechal Maďarsko, ve kterém Ferrari vrátilo Red Bullu úder, a nezmiňuje problémy Ferrari ve Velké Británii, to se můžeme jenom dohadovat.
Horner sice příliš nevěří, že by se Red Bull zamíchal do boje mezi Mercedes a Ferrari v Poháru konstruktérů, ale cíl pro druhou polovinu šampionátu je jasný - zlikvidovat odstup od obou týmů, který nelze zpochybnit.
"Z hlediska klasifikace šampionátu se domnívám, že mezera mezi námi, Mercedesem a Ferrari je příliš velká na to, než abychom se mohli reálně zapojit do boje o vyšší příčky. Ale rádi bychom v druhé polovině šampionátu dotáhli či předstihli aspoň Ferrari. Rádi bychom se dostali do pozice, kdy budeme bojovat o vyšší příčky na pódiu, máme na to ode dneška do konce sezóny ještě pár závodů. To vidím jako reálné a pro nás je to agresivní cíl," dodává Horner.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.
Britský jezdec Haasu Oliver Bearman dostal penalizaci 10 míst na startu za incident při vjezdu do boxů během červené vlajky v závěru třetího tréninku. Ve vysoké rychlosti havaroval právě ve chvíli, kdy byl trénink přerušen.
Oliver Bearman čelí hrozbě přísné penalizace kvůli incidentu v pitlane během třetího tréninku v Silverstonu. Nešťastný moment tak může výrazně ovlivnit jeho domácí závodní víkend.
George Russell a Kimi Antonelli zaujali novou chladicí vestou, kterou používá na startovním roštu k udržení svěžesti. Mercedes tím ukazuje, že hledá výhody i mimo samotný monopost v reakci na extrémní podmínky moderní F1.
Charles Leclerc byl nejrychlejší v závěrečném tréninku před Velkou cenou Británie. Na Silverstonu budou o pole position rozhodovat doslova drobné rozdíly, které dávají Ferrari, McLarenu i Red Bullu reálnou šanci na první místo na startu.
Charles Leclerc je po pátečních trénincích na Silverstonu spokojený s tempem Ferrari, ale stále hledá ideální nastavení pro kvalifikaci. Tým zaostává za McLarenem a čeká ho výzva zvládnout nejisté počasí, které by mohlo ovlivnit závodní víkend.
Lewis Hamilton byl po pátečních trénincích v Silverstonu optimistický, když dokázal držet krok s Ferrari. Po složité první polovině sezony věří, že právě domácí Grand Prix může znamenat obrat k lepšímu.
Lando Norris a Oscar Piastri dominují sezoně 2025 a McLaren jim podle Zaka Browna umožní svobodně závodit. Věří, že jejich vzájemný vztah tím neutrpí.
Carlos Sainz z Williamsu dostal varování od FIA po incidentu během druhého tréninku na Velké ceně Velké Británie ve Silverstonu. Komisaři vyhodnotili jeho chování jako potenciálně nebezpečné, ale bez vážnějších následků.