Red Bull rozhodně neměl nejvydařenější vstup do sezóny, i když své postavení na chvostu nejlepší trojice si uhájil. Spíš se o větší přísun bodů připravil sám, ať už nedisciplinovaností svých pilotů nebo technickými problémy.
Šéf týmu je nyní konečně potěšen skutečností, že pokrok jeho týmu z posledních závodů narůstá a začíná se pomalu přibližovat Mercedesu a Ferrari. Jak už bylo uvedeno, u Red Bullu se dopracovali zjištění, co vlastně stálo za pomalejším rozjezdem, který ale nevyřadil stáj nápojového giganta z trojice špičkových týmů. Je pravdou, že vítězství v Baku bylo do jisté míry dílem náhody a potíží soupeřů, ale štěstí přeje připraveným.
Red Bull si stěžuje především na stále nedostatečnou rychlost, což je podle Hornera jeden z důvodů, proč ještě není schopen rovnocenně bojovat o vítězství. Ale na druhou stranu je týmový šéf spokojen s progresem v posledních závodech, zejména s ohledem na pokračující tahanice s dodavatelem pohonných jednotek.
"Pořád se můžeme opřít o šest pódiových umístění a jednu vyhranou Grand Prix. Ale od Mercedesu a Ferrari jsme dál, než bychom sami chtěli. Pokud se podíváme na čtyři závody mezi Montrealem a Silverstone, Ferrari od nás odskočilo o pouhé dva body, a to jsme v těchto závodech neměli stoprocentní spolehlivost. V posledních závodech jsme dosáhli velmi dobré úrovně," spekuluje Horner. Zda záměrně vynechal Maďarsko, ve kterém Ferrari vrátilo Red Bullu úder, a nezmiňuje problémy Ferrari ve Velké Británii, to se můžeme jenom dohadovat.
Horner sice příliš nevěří, že by se Red Bull zamíchal do boje mezi Mercedes a Ferrari v Poháru konstruktérů, ale cíl pro druhou polovinu šampionátu je jasný - zlikvidovat odstup od obou týmů, který nelze zpochybnit.
"Z hlediska klasifikace šampionátu se domnívám, že mezera mezi námi, Mercedesem a Ferrari je příliš velká na to, než abychom se mohli reálně zapojit do boje o vyšší příčky. Ale rádi bychom v druhé polovině šampionátu dotáhli či předstihli aspoň Ferrari. Rádi bychom se dostali do pozice, kdy budeme bojovat o vyšší příčky na pódiu, máme na to ode dneška do konce sezóny ještě pár závodů. To vidím jako reálné a pro nás je to agresivní cíl," dodává Horner.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.