Předpokládal, že bude prohánět Mercedesy a pravidelně bojovat s družinou Ferrari o stupně vítězů. Místo toho má z deseti závodů padesátiprocentní "úmrtnost" a ze silné šestky se krčí na posledním místě. Není divu, že Verstappen není spokojen.
Mladý Holanďan je Red Bullu pochopitelně zavázán za všechno, co pro něj udělal, ale to neznamená, že jeho trpělivost bude neomezená. V tomto duchu se vyjádřil Raymond Vermeulen, náplní jehož práce je starat se o Verstappenovy zájmy. Podle jeho slov je jeho svěřenec vysloveně frustrován formou vozu RB13 a současně tím i z celé první poloviny letošní sezóny.
Podobné zprávy jenom potvrzují spekulace, že by v důsledku nespokojenosti mohl Verstappen zamířit k Ferrari, ale takový scénář velice striktně zamítli oba Verstappenové - jak otec Jos, tak syn Max. Jak ale Vermeulen uvádí, od skončení kontraktu s týmem se sídlem v Milton Keynes, který vyprší na konci příštího roku, může být o talentovaného mladíka hodně velká tahanice.
"Zájem o něj byl od chvíle, kdy debutoval. Ostatní týmy jsou připraveny mu nabídnout kontrakt, ale on chce vyhrávat s týmem Red Bull Racing. Stáj ostatně považuje Maxe za hvězdu a nehodlá ho prodat," uvedl pro holandský tisk Vermeulen.
Verstappenův manažer si příliš nedělá ze slov zástupců Red Bullu, ať jde o dr. Helmuta Marka, Christiana Hornera či Dietricha Mateschitze, kteří se v minulých dnech vedle případu Carlose Sainze jr. vyjádřili i k Verstappenovi, zejména pak k jeho rozčarování ze spolehlivosti jeho vozu.
"Ohledně Red Bullu neexistují žádné konkrétní termíny, ale je důležité, aby Max opět navázal na své úspěchy. Jsem přesvědčen, že tým se bude zlepšovat, protože Red Bull ve spolupráci s Renaultem v minulosti vyhrál čtyřikrát šampionát. Ale byli bychom také rádi, kdyby v týmu pochopili, že naše trpělivost není nekonečná," lehce na závěr zdvihl varovný prst manažer Vermeulen.
Šampion Super Formule Sho Tsuboi a rezervní jezdec Haasu Ryo Hirakawa otestují vůz VF-23 během testu TPC na okruhu Fuji. Pro oba Japonce půjde o cennou příležitost ukázat se v technice F1 na domácí trati.
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.
McLaren zatím nepolevuje a směřuje k snadnému obhájení titulu v Poháru konstruktérů. Tato sezona se rýsuje jako jedna z nejpřevratnějších a nejdominantnějších kapitol v historii F1.
Toto Wolff přiznává, že ne vždy souhlasil se stylem vedení FIA pod Mohammedem Ben Sulayemem. Uznává však, že jeho pevný postoj přinesl sportu určité výhody.
Odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu zasáhlo svět Formule 1 jako blesk z čistého nebe. Po letech úspěchů a dominance tak tým náhle ztrácí jednu ze svých klíčových postav.
Lewis Hamilton nedávno provedl zásadní změnu, která mu má pomoci lépe se adaptovat v novém týmu Ferrari. Tento krok je součástí jeho snahy urychlit proces zapracování a dosáhnout co nejrychlejšího zlepšení ve výkonech během sezóny.
Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Odchod Christiana Hornera z Red Bullu překvapil jak fanoušky, tak celý paddock. Brzy se však objevily teorie, že za jeho náhlým koncem stojí vnitřní napětí uvnitř týmu.
Při jízdě s Ferrari F2008 na Goodwoodu si Felipe Massa neodpustil vtipnou poznámku o svém ztraceném titulu z roku 2008. I po letech tak připomněl kontroverzní finále sezony, které mu uniklo v posledních vteřinách závodu.
Výkonnostní propad Red Bullu s monopostem RB21 nabírá na obrátkách – po sérii nepřesvědčivých výsledků se tým propadl až na čtvrtou příčku Poháru konstruktérů.
Svět Formule 1 celý týden žije odchodem Christiana Hornera z Red Bullu. Své stanovisko k této události už vyjádřil i jeden z mistrů světa.