Jestliže se v dohadech o další existenci Jolyona Palmera ozvali jako první zástupci Toro Rosso a dali najevo, že Carlos Sainz jr. působiště měnit nebude, francouzské automobilce to trvalo o něco déle. Ale její postoj je v podstatě podobný.
Oleje do dohadů o dalším setrvání Jolyona Palmera v F1 přililo jeho působení-nepůsobení na trati v Silverstone. Brit odkroužil tři čtvrtiny zahřívacího kola a musel svůj vůz odstavit. Už před závodem to byl především německý magazím Auto Bild se "zaručenými" informacemi o odchodu Palmera po britském závodě a na jeho místo měl nastoupit Carlos Sainz jr.
"Spekulace, že by Palmer měl být nahrazen v Budapešti, rozhodně odmítám. Vůbec není dobré o něčem takovém mluvit, zvlášť v neděli ráno před závodem. Když jsem zjistil, o čem píší některá média, cítil jsem jako nejlepší věc dát jasně najevo, že jde o absolutně nepravdivou informaci, stejné vysvětlení ještě před závodem dostal i Jo," uvedl pro server motorsport.com šéf týmu Cyril Abiteboul.
Jak už bylo řečeno, Palmer vůbec do závodu neodstartoval, zatímco Nico Hülkenberg na druhém Renaultu přivezl týmu po problémech Vettela šesté místo, což je v éře po návratu automobilky do F1 v loňském roce nejlepší umístění. Palmer musel odstavit svůj vůz kvůli úniku kapaliny z hydraulického systému.
"Jo prožil obrovské zklamání, my ho také extrémně litujeme. Jsem si jistý, že v závodě a po tom všem, co se přihodilo, rovněž s přihlédnutím na Nicovu rychlost, mohl i Jo skončit na bodech. Proto se mu hluboce omlouvám a také všem ostatním. Není to dobrý okamžik, rozhodně si to nemůžeme dát za rámeček. Jo ví, že má nadále naši podporu a důvěru. To, co se stalo, je o to horší, že se ve voze cítil velice dobře, věří nám, ale potřebuje mít dobrý materiál," pokračuje dále Abiteboul.
"Myslím, že tým má svůj potenciál stejně jako náš vůz. Soustředit se tímto směrem je nejjednodušší cesta ke znovunalezení důvěry a motivace. Ačkoliv šlo o dvě velmi nepříjemné záležitosti, v budoucnu potvrdíme vyhlídky, k nimž máme nakročeno. Naší prioritou je, abychom dosáhli větší spolehlivosti, zvláště v jeho případě," dodává Abiteboul.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.