Jestliže se v dohadech o další existenci Jolyona Palmera ozvali jako první zástupci Toro Rosso a dali najevo, že Carlos Sainz jr. působiště měnit nebude, francouzské automobilce to trvalo o něco déle. Ale její postoj je v podstatě podobný.
Oleje do dohadů o dalším setrvání Jolyona Palmera v F1 přililo jeho působení-nepůsobení na trati v Silverstone. Brit odkroužil tři čtvrtiny zahřívacího kola a musel svůj vůz odstavit. Už před závodem to byl především německý magazím Auto Bild se "zaručenými" informacemi o odchodu Palmera po britském závodě a na jeho místo měl nastoupit Carlos Sainz jr.
"Spekulace, že by Palmer měl být nahrazen v Budapešti, rozhodně odmítám. Vůbec není dobré o něčem takovém mluvit, zvlášť v neděli ráno před závodem. Když jsem zjistil, o čem píší některá média, cítil jsem jako nejlepší věc dát jasně najevo, že jde o absolutně nepravdivou informaci, stejné vysvětlení ještě před závodem dostal i Jo," uvedl pro server motorsport.com šéf týmu Cyril Abiteboul.
Jak už bylo řečeno, Palmer vůbec do závodu neodstartoval, zatímco Nico Hülkenberg na druhém Renaultu přivezl týmu po problémech Vettela šesté místo, což je v éře po návratu automobilky do F1 v loňském roce nejlepší umístění. Palmer musel odstavit svůj vůz kvůli úniku kapaliny z hydraulického systému.
"Jo prožil obrovské zklamání, my ho také extrémně litujeme. Jsem si jistý, že v závodě a po tom všem, co se přihodilo, rovněž s přihlédnutím na Nicovu rychlost, mohl i Jo skončit na bodech. Proto se mu hluboce omlouvám a také všem ostatním. Není to dobrý okamžik, rozhodně si to nemůžeme dát za rámeček. Jo ví, že má nadále naši podporu a důvěru. To, co se stalo, je o to horší, že se ve voze cítil velice dobře, věří nám, ale potřebuje mít dobrý materiál," pokračuje dále Abiteboul.
"Myslím, že tým má svůj potenciál stejně jako náš vůz. Soustředit se tímto směrem je nejjednodušší cesta ke znovunalezení důvěry a motivace. Ačkoliv šlo o dvě velmi nepříjemné záležitosti, v budoucnu potvrdíme vyhlídky, k nimž máme nakročeno. Naší prioritou je, abychom dosáhli větší spolehlivosti, zvláště v jeho případě," dodává Abiteboul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.