Informace německého časopisu Auto Bild se nesla paddockem Grand Prix Velké Británie a vyvolala zájem médií. Spekulace o přechodu Carlose Sainze jr. k Renaultu se přetřásla ze všech stran a poněkud nekorespondovala s tím, co dříve uvedl Christian Horner.
Auto Bild se odvolával na výrok majitele značky Red Bull Dietricha Mateschitze, podle nějž by pilotovi, který nechce v týmu dále jezdit, nemělo být bráněno ve změně prostředí. Jenže to bylo v přímém rozporu s tím, co ještě dříve uvedl šéf týmu Red Bull Christian Horner. Celá šaráda byla navíc živena nespokojeností týmu Renault s výkony Jolyona Palmera, který doposud nepřidal do společné kasičky ani bod, a to ani v závodech, kde došlo ke značnému úbytku soupeřů. Pokud chtěl Palmer něco dokázat na domácí půdě, tak dopadl podle nejhoršího scénáře - odstavil vůz v zahřívacím kole, takže vůbec neodstartoval.
Debaty tedy pokračují, zmíněný materiál v Auto Bildu hovořil o výměně Sainze jr. za Palmera už v Grand Prix Maďarska jako téměř o hotové věci, takže bylo třeba, aby se ozvaly odpovědné osoby Red Bullu. Odborný poradce týmu dr. Helmut Marko byl ve svém prohlášení hodně razantní a de facto zpochybnil jakékoli tendence Renaultu zařadit španělského pilota na seznam kandidátů nejen pro zbytek letošní sezóny, ale i pro rok 2018.
"V médiích se toho objevuje spousta, ale Carlos bude v Maďarsku v kokpitu Toro Rosso. A v současné době také předpokládám, že v našem týmu dokončí i celou sezónu 2017," zdůraznil dr. Helmut Marko. Poněkud obezřetnější byl Horner, ačkoliv před několika dny byl jeho názor hodně nekompromisní.
"Carlos má smlouvu, která vyprší za dva roky, tedy na konci sezóny 2018. Pokud o něj má některý jiný tým zájem a hodlá nám předložit seriózní nabídku, budeme připraveni o případné změně uvažovat, ale rozhodně pochybuji, že by k tomu došlo už v Maďarsku," objasnil situaci Horner.
Na závěr ještě přidejme názory dvou stran, kterých by se podobná transakce bezprostředně týkala. Carlos Sainz jr. se krátce vyjádřil pro španělskou televizní stanici Movistar: "Bylo by hodně divné, kdybych nemluvil o tom, co se mě bezprostředně týká. Poslední informace, kterou mám k dispozici je ta, že jsem nadále pilotem Toro Rosso."
Šéf Renault Sport F1 Cyril Abiteboul v minulých dnech potvrdil eminentní zájem o Roberta Kubicu, který při testech s vozy F1 prokázal, že jeho kondice opravňuje k optimismu ohledně případného návratu do F1. Rozhodně ale nezpochybňuje rovněž velký zájem Francouzů o Carlose Sainze jr. "Španěl rozhodně Palmera v Maďarsku nenahradí, ale pro budoucnost nás tento pilot hodně zajímá."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.