Šéf Red Bullu Christian Horner si z poslední formy Force Indie nedělá příliš velké obavy. Podle něj je velmi silná jen na některých okruzích, a to zejména díky pohonné jednotce Mercedesu.
Z Montrealu si kromě Mercedesu neodvezl nikdo více bodů než Force India, jejíž piloti obsadili páté a šesté místo. Red Bull jich získal 15., tedy o tři méně, a rozdíl to mohl být ještě větší, pokud by indická stáj povolala Péreze v závěrečné třetině ke druhé zastávce - to by se zřejmě dostala na pódium místo Daniela Ricciarda.
Horner její výkon pochválil, podle něj však půjde jen o záblesky dané specifickými vlastnostmi některých tratí: "Myslím, že to bude záležet na okruzích. Jsem si jistý tím, že na příštích dvou [Ázerbájdžán a Rakousko] budou Williams a Force India konkurenceschopní."
"Force India byla na úrovni Ferrari, byli tedy v neděli [v Kanadě] velmi konkurenceschopní. Totéž jste mohli vidět u Strolla, který byl rovněž konkurenceschopný. Vliv pohonné jednotky na tomto druhu okruhu je významný, proto je někdy výkonnost trochu posunutá," vysvětluje šéf Red Bullu.
A co očekává od svého pomalu se lepšícího týmu v nadcházejících dvou závodech? "Budou pro nás těžké. Potěšila mě ale výkonnost, kterou jsme nasadili na auto. Rozhodně je výkonnější. Max jezdil před svým odstoupením na konkurenceschopném druhém místě."
"V kvalifikaci jste mohli pozorovat, že jsme byli blíže, obzvlášť v Q1 a v Q2, než došlo ke zvýšení výkonů motorů v Q3. Z okruhu, o němž jsme věděli, že odhalí naše slabiny, jsme odjeli s dalším pódiem," spokojeně dodává Horner.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.
Bernie Ecclestone se domnívá, že Lewis Hamilton by ve Formuli 1 dál pokračovat neměl a tvrdí, že měl odejít už dávno. Podle něj Brit „klame sám sebe“ a jeho čas na vrcholu už pominul.
Šéf Sauberu Jonathan Wheatley ocenil vyspělost a pracovní morálku Gabriela Bortoleta po jeho dosud nejlepším výsledku ve Formuli 1. Podle něj brazilský nováček ukazuje, že má potenciál růst v každém závodě.
Po těžkém víkendu v Maďarsku Lewis Hamilton přislíbil, že se po letní přestávce vrátí silnější. Sedminásobný šampion tak naznačil, že boj rozhodně nevzdává.