Ferrari je po vítězství v Grand Prix Monaka považován už zcela nepokrytě za favorita sezóny 2017, objevují se zprávy, že u Mercedesu mají těžkou hlavu z formy rudých ořů z Maranella. Ale existují zainteresovaní lidé, kteří na takové řeči nedají.
Nedávno šéf Mercedesu Toto Wolff prohlásil, že po třech letech dominantní převahy se v současné době vidina titulu pro Stříbrné šípy vzdaluje, jejich pozice favoritů se pomalu rozplývá. Ovšem mistr světa F1 Nigel Ernest James Mansell vidí v tomto prohlášení záměr, možná motivovaný tím, aby největší soupeř zástupců třícípé hvězdy usnul na vavřínech.
"Je to jenom rétorika, já sám nevěřím tomu, že by byli bez šance. Naopak, podle mého názoru jsou hodně blízko. U Ferrari odvedli přes zimu vynikající práci, aby mohli vyzvat Mercedes k přímému souboji. Teď ale přijdou závody, během nichž se budou vozy dále vyvíjet. A komu se to bude dařit lépe a rychleji, ten nakonec vyhraje šampionát," tvrdí pro agenturu Reuters třiašedesátiletý Mansell.
Vítěz 31 Grand Prix strávil u Ferrari dva roky a stal se jedním z nejoblíbenějších pilotů ze strany příznivců maranellského týmu. Tifosi mu dokonce dali čestný titul Il Leone, dokonce se tvrdí, že přes veškerou záplavu trofejí se podobné oblibě netěšil ani Michael Schumacher. Pamětníci tvrdí, že Mansellova obliba byla srovnatelná s nadšením pro Gillese Villeneuva.
"Mercedes nyní určitě není v ideálním rozpoložení, je na Hamiltonovi, aby s tím něco udělal. Musí se snažit, aby zajel co nejlepší výsledky, to je to hlavní, co od něj tým potřebuje. Já sám si myslím, že je brzo házet flintu do žita, Lewis letos ještě může šampionát vyhrát, nebo k tomu bude mít opravdu hodně blízko," dodává Mansell.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.