Po kvalifikaci se mladý pilot Red Bullu nechal slyšet, že nechápe Massovo chování před poslední zatáčkou a de facto ho obvinil, že mu zkazil rychlé kvalifikační kolo, protože neměl dostatečně rychlý nájezd. Dodal ještě poznámku, týkající se Massovy národnosti.
Odveta na sebe pochopitelně nedala dlouho čekat, protože k veteránovi F1 se jeho výrok "Je to Brazilec - a s těmi se moc nedá mluvit" (ať byl myšlen v žertu či ne) pochopitelně donesl. Verstappenovi doporučil, aby si dával větší pozor na to, co říká. Maxův komentář totiž vzbudil i velkou kritiku od nestranných příznivců Formule 1. Massa se do F1 vrátil, aniž by byl jeho odchod vlastně viditelný, stalo se na pozadí šarády u Mercedesu.
Pětatřicetiletý Felipe Massa ale nenechal záležitost bez odezvy a dal najevo devatenáctiletému Maxi Verstappenovi, že si rozhodně nic líbit nenechá. Po závodě v Bahrajnu se svěřil brazilské rozhlasové stanici UOL Esporte s tím, jak při setkání s Maxem pilota Red Bullu varoval:
"Když jsem ho potkal, řekl jsem mu: »Příště si dobře rozvaž svá slova, protože na konci roku přijedeš na Grand Prix do Brazílie a budeš tam určitě chtít závodit. Takže si dej pozor na to, co říkáš. « Je nepochybné, že moc dobře věděl co co říká, takhle by o Brazilcích mluvit neměl," svěřil se reportérům Massa.
Na otázku, jakým způsobem Verstappena zpomalil nebo dokonce rozhodujícím způsobem zdržel, měl Massa rovněž odpověď, ve které naznačil, že za celým malým incidentem může být docela něco jiného.
"Přišlo mi, že se potřebuje nějak ospravedlnit, protože jsem neudělal nic, co by ho nějak omezilo. Možná jenom potřeboval najít důvod, proč byl poražen týmovým kolegou - proto chtěl někoho obvinit. Řekl jsem mu: »To samé se stalo mně s Hülkenbergem, a stěžoval jsem si snad?« Než začnete rychlé kolo, musíte mít co nejlepší pozici. Pokud si ji nejste schopni připravit, je to vaše vina," dodává Massa.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.
Před startem sezóny 2025 ve Formuli 1 vzbudila FIA rozruch svými kroky k omezení jezdců, které vyvolaly bouřlivé reakce v paddocku. Zároveň se objevují spekulace o možném návratu ikonických motorů V10, což by mohlo změnit dynamiku celého šampionátu a přilákat zpět některé velké hráče.
Stáj z Faenzy využila shakedown na okruhu Enza a Dina Ferrariho, kde Juki Tsunoda a Isack Hadjar absolvovali 200 km za volantem nového VCARB 02. Tento monopost, výrazně inspirovaný technologiemi Red Bullu z Milton Keynes, má ambici prosadit se ve středu startovního pole.
Lewis Hamilton se naplno věnuje přípravám na svou debutovou sezónu ve Ferrari. Před oficiálními testy v Bahrajnu už absolvoval čtyři soukromé testy, aby se co nejlépe sžil s novým prostředím.
Aston Martin se chystá na příchod Adriana Neweyho do továrny. Konstruktér zatím nemohl zasahovat do vývoje vozu Aston Martin pro sezónu 2025, ale od března začne přispívat k vylepšení modelu AMR25.
Euforie tifosi a nadšené úsměvy provázejí Lewise Hamiltona prvními týdny ve Ferrari, na které fanoušci dlouho čekali. Přestože cesta k úspěchu nebude snadná, úvod připomíná pohádkový začátek plný očekávání a radosti. Zůstává však otázkou, zda se tento pohádkový sen promění ve skutečný vítězný příběh.
Více než 5 000 nadšených tifosi zaplnilo Fiorano, aby byli svědky historického momentu – Lewis Hamilton a Charles Leclerc poprvé vyrazili na trať s novým vozem Ferrari SF-25.
Po propuštění z pozice šéfa týmu Haas vedl Guenther Steiner právní spor proti svému bývalému zaměstnavateli. Spor byl nyní ukončen, když Steiner žalobu stáhl po mimosoudním urovnání konfliktu mezi oběma stranami.
Po testech s modelem F1 75 se Lewis Hamilton a Charles Leclerc okamžitě vrátili do Itálie, aby poprvé usedli za volant Ferrari SF-25. Na okruhu Fiorano se popasovali s novým vozem pro sezonu 2025 a ukázali své rychlé kolo.
Monacká Velká cena za sucha bývá často předvídatelná, kde kvalifikace často určuje vítěze. Nová pravidla, která zavádějí vyšší počet povinných zastávek v boxech, by však mohla závodnímu víkendu přinést větší dynamiku a agresivnější tempo.
Bezpečnost hraje v motorsportu klíčovou roli, přičemž FIA neustále hledá způsoby, jak zlepšit všechny její aspekty – od ochrany samotných závodníků přes bezpečí traťových maršálů až po maximální zabezpečení diváků.