Po kvalifikaci se mladý pilot Red Bullu nechal slyšet, že nechápe Massovo chování před poslední zatáčkou a de facto ho obvinil, že mu zkazil rychlé kvalifikační kolo, protože neměl dostatečně rychlý nájezd. Dodal ještě poznámku, týkající se Massovy národnosti.
Odveta na sebe pochopitelně nedala dlouho čekat, protože k veteránovi F1 se jeho výrok "Je to Brazilec - a s těmi se moc nedá mluvit" (ať byl myšlen v žertu či ne) pochopitelně donesl. Verstappenovi doporučil, aby si dával větší pozor na to, co říká. Maxův komentář totiž vzbudil i velkou kritiku od nestranných příznivců Formule 1. Massa se do F1 vrátil, aniž by byl jeho odchod vlastně viditelný, stalo se na pozadí šarády u Mercedesu.
Pětatřicetiletý Felipe Massa ale nenechal záležitost bez odezvy a dal najevo devatenáctiletému Maxi Verstappenovi, že si rozhodně nic líbit nenechá. Po závodě v Bahrajnu se svěřil brazilské rozhlasové stanici UOL Esporte s tím, jak při setkání s Maxem pilota Red Bullu varoval:
"Když jsem ho potkal, řekl jsem mu: »Příště si dobře rozvaž svá slova, protože na konci roku přijedeš na Grand Prix do Brazílie a budeš tam určitě chtít závodit. Takže si dej pozor na to, co říkáš. « Je nepochybné, že moc dobře věděl co co říká, takhle by o Brazilcích mluvit neměl," svěřil se reportérům Massa.
Na otázku, jakým způsobem Verstappena zpomalil nebo dokonce rozhodujícím způsobem zdržel, měl Massa rovněž odpověď, ve které naznačil, že za celým malým incidentem může být docela něco jiného.
"Přišlo mi, že se potřebuje nějak ospravedlnit, protože jsem neudělal nic, co by ho nějak omezilo. Možná jenom potřeboval najít důvod, proč byl poražen týmovým kolegou - proto chtěl někoho obvinit. Řekl jsem mu: »To samé se stalo mně s Hülkenbergem, a stěžoval jsem si snad?« Než začnete rychlé kolo, musíte mít co nejlepší pozici. Pokud si ji nejste schopni připravit, je to vaše vina," dodává Massa.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.