Někdy je možná lepší si trochu spálit prsty, protože jste pak opatrnější. Jako typický příklad lze uvést současné prognózy stáje Ferrari, která se nejspíš poučila z loňských vzdušných zámků a zůstává raději na realistickém poli.
Sergio Marchionne právě před Grand Prix Španělska sebevědomě oznámil, že Ferrari musí začít vítězit a po několika měsících přiznal, že si po tomto výroku musel hodně vyslechnout a dokonce si připadal sám poněkud hloupě. Ačkoliv prezident Ferrari posuzuje vnitřní změny u Scuderie optimisticky, nechce už provádět „velkolepé předpovědi“.
Čtyřiašedesátiletý Ital vlastnící i kanadský pas, nastoupil k Ferrari na konci roku 2014. Po sezóně 2016 připustil, že Ferrari bylo „pokořeno“. Tým prošel v polovině uplynulé sezóny personální proměnou, když odešel technický ředitel James Allison, jehož nahradil Mattia Binotto, bývalý šéf motorového oddělení.
„Jedinou skutečností je místo na startovní dráze, na němž stojíme, takže musíme počkat a uvidíme, jak obstojíme ve srovnání s ostatními týmy. Co vám mohu sdělit, to jsou radikální změny v organizaci a kultuře týmu. Komunikační tok je nyní lepší a skupina je integrovanější. Personální změny pak pokračovaly i v oblasti investic. Jsme odhodlaní a jsem si jist, že máme správnou skupinu lidí včetně velmi talentovaných pilotů. Ale i přes všechnu intenzivní práci, kterou jsme vytvořili, chceme nadále posilovat zdroje a kvalitu týmu. Naučil jsem se jednu věc, nebudu dělat žádné »velké předpovědi«!“ uvedl Sergio Marchionne.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.