Force India byla ve středu společně s Red Bullem jediným vozem, který zvládl absolvovat na barcelonské trati 100 okruhů. To ale neznamená, že vládla naprostá spokojenost. Zejména ze strany pilota Péreze padala kritická slova.
Navzdory zjištěným nedostatkům Sergio "Checo" Pérez k novinářům po skončeném testu prohlásil, že zůstává optimistou, ačkoliv se jedná o záležitost "krajně kritickou" a je nutné se postarat o okamžitou nápravu. Pérez skončil v odpoledním programu pátý, celkově pak osmý se ztrátou necelých dvou vteřin na rekordní čas Valtteri Bottase.
"Museli jsme často zastavovat. Poměrně brzy došlo k selhání brzd, pak to byly červené vlajky, které způsobily, že jsme neměli dost času na splnění našeho programu, přesto myslím, že jsme se hodně poučili. Přišli jsme na hodně nedostatků, některé i docela kritické, a je jenom otázkou času než je začneme řešit, protože to bude poměrně snadné," dodal Pérez.
Sedmadvacetiletý Mexičan se v minulém roce umístil jako nejlepší za šesticí pilotů z týmů Mercedes, Red Bull a Ferrari. Stojí si za názorem, že hierarchie týmů pro rok 2017 v souvislosti s výkonností vozů ještě zdaleka není uzavřená. A jeho názor ohledně šancí Force Indie?
"Jsem optimistou. Není důležité, jak se umístím při testech v Barceloně, ale na jakém místě budu po posledním závodě v Abú Zabí. Proto ten optimismus, máme před sebou ještě dlouhou cestu. Myslím, že po zítřejším vystoupení Ocona a mém v posledním dni už budeme mít představu o tom, jak si stojíme," podotýká rodák z Gualadajary.
Obavy z MelbourneDny však ubíhají a první závod v sezóně se neúprosně blíží. Je třeba nejen všechny potíže identifikovat, ale mít dostatek času a prostoru na to je odstranit. Toho si je dobře vědom i Pérez.
"Je pochopitelné, že se tým ze všech sil snaží, aby dospěl k nějakým zlepšením pro Austrálii. Zvláště taková, která jsou poměrně snadná, ale stojí hodně času. Proto doufám, že se nám většinu z nich podaří zvládnout už před Melbourne. Pokud se tak nestane, tak doufám, že ve druhém nebo třetím závodě už budeme na patřičné úrovni," dodává Pérez.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.