Jestliže první testovací den první série v Barceloně byl pro Red Bull rozpačitý, stejný den druhé sady na Circuit de Catalunya už rozjasnil tváře stáje „rudých býků“ podstatně více. Daniel Ricciardo ale zůstává raději při zemi.
Druhou část testů zahájil Australan výkonem 1:19,900, ale nezapomíná, že svůj pokus absolvoval na ultraměkké směsi, zatímco vítězný Massa se mu vzdálil o 174 tisícin a měl na svém Williamsu superměkké pneumatiky. I tak se Ricciardo domnívá, že balíček změn Red Bullu přináší další vývoj, nicméně pochybuje, že by prozatím byl na stejné úrovni jako Mercedes a Ferrari.
„Cítím, že se vůz začíná trochu vyvíjet, stále se mě drží optimismus ohledně dalšího zlepšování. Nejsem si v této chvíli zcela jistý, jestli jsme už dosáhli úrovně Mercedesu a Ferrari, ale určitě se na ni dostaneme. Ferrari určitě vypadá velmi rychle. A jsem si jistý, že Mercedes je opravdu hodně rychlý. Přestože Williams toho minulý týden moc nenajezdil, jezdili velmi dobře a včera se ukázalo, že to tak je,“ hodnotil Ricciardo výkon Felipe Massy.
Říká se, že každý tým má nějakou tu desetinu, ba možná i vteřinu ukrytou „v kapse“. Ricciardo se nezdráhá hovořit i na toto téma, protože dle jeho názoru nemá v testovací fázi smysl cokoli skrývat.
„Není v současné době velké tajemství, že nic takového nemáme k dispozici. Spíš nám vteřina nebo dvě chybí. Cítím, že lze z našeho auta dostat klidně víc, ale také se domnívám, že podobnou věc může zvládnout každý. Doufám, že to nebude případ Williamsu, chci věřit, že včera ukázal to nejlepší, čeho je schopen. Ale Ferrari a Mercedes určitě mohou ze svých aut vydolovat mnohem více. Uvidíme, jak to půjde dál, ale vypadá to dobře. Můj třetí den ve voze bych popsal asi tak, že s každým následujícím dnem jsem ve svém voze šťastnější,“ uzavřel své názory Ricciardo.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.
Max Verstappen odstartuje závod na Interlagosu z boxové uličky poté, co byl už v Q1 vyřazen z kvalifikace. Red Bull po neúspěchu provedl změny v nastavení vozu, což šampiona čeká náročná stíhací jízda.
Lewis Hamilton opouštěl Interlagos po kvalifikaci s viditelným zklamáním, když se musel spokojit s 13. místem.
Lando Norris opět ukázal skvělou formu během napínavé kvalifikace na okruhu Interlagos. Britský jezdec naznačil, že v boji o titul mistra světa bude i nadále patřit mezi hlavní favority.
Oscar Piastri havaroval za mokrých podmínek na Interlagosu, což mu výrazně zkomplikovalo boj o titul a zvětšilo náskok jeho týmového kolegy v průběžném pořadí šampionátu.
Gabriel Bortoleto havaroval během brazilského sprintu a jeho vůz utrpěl vážná poškození. Pilot byl preventivně odeslán do lékařského centra .
Lando Norris v Brazílii zvládl napínavý sprint s bravurou, když odolal dravému útoku Kimiho Antonelliho a dojel si pro vítězství. Zatímco Brit potvrdil své mistrovské ambice, jeho největší soupeř v boji o titul Oscar Piastri skončil po nehodě mimo hru a způsobil přerušení závodu červenými vlajkami.