Mohlo by se říci, že skončil čas hrátek a nesmělých pokusů, nyní už půjde do tuhého a bude třeba předvést své kvality a schopnosti. Kvůli tomu si určitě Force India francouzského mladíka vybrala. Ten je připraven prodat svou kůži co nejdráž.
Skončilo období zimního tréninku, fyzické, ale i psychické přípravy a teď už musí Esteban Ocon prokázat, co v něm ve skutečnosti je. Pochopitelně není mezi piloty F1 vysloveným nováčkem, má na svém kontě devět absolvovaných Grand Prix a ve všech dojel do cíle (nejlepšího výsledku dosáhl 12. místem v Grand Prix Brazílie). Nelze ale také přehlédnou skutečnost, že více než polovinu tratí v kokpitu F1 ještě nepoznal.
Ocon je připraven prodat vše, čeho je doposud schopen, navíc na rozdíl od Lewise Hamiltona přiznává, že chce těžit zejména ze zkušeností Sergia Péreze. "Je to velmi zkušený pilot. Co udělal pro tento tým je opravdu úžasné. Vytáhl ho hodně nahoru a postaral se o řadu dobrých výsledků. Budu se od něj mít co naučit, už od prvního testu. Pro mě je hodně důležité vidět, co a jak dělá, jak komunikuje s týmem a jak se mu daří vylepšovat vůz. Pro mě to bude hodně zajímavé. Mým osobním cílem je se dobře a rychle začlenit a být rychlý. Testování bude moje tovaryšská zkouška," líčí své pocity dvacetiletý Francouz.
Na rozdíl od některých názorů je Ocon nadšen i novinkou VJM10. Dle vlastních slov si ji při včerejším předvádění prohlédl řádně ze všech úhlů, i když už leccos viděl dříve. Netajil se svými názory, že je monopostem nadšen a už by v něm chtěl předvést své schopnosti.
"To auto vypadá, řekl bych mužně, bude to hodně vzrušující. Už se moc těším na to, jak bude v Barceloně fungovat. Domnívám se, že letos bude fyzická příprava hrát mnohem větší roli než v předchozích letech. Tedy ne, že by to bylo nějak zvlášť snadné, ale letos to bude ještě podstatně těžší. Ale jsem připraven to zvládnout, chci se učit, ale také bojovat o svou šanci," dodal Ocon.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.