Forma Force Indie v uplynulém roce nejednoho fanouška i odborníka Formule 1 překvapila. Stejně tak Sergio Pérez, který se lví měrou zasloužil nejen o nejlepší umístěný indického týmu, ale i své vlastní, protože 7. místo v konečné klasifikaci je jeho nejlepší dosavadní počin.
Sergio Pérez Mendoza si novinku Force Indie důkladně prohlédl a pak prohlásil, že přechod na nové, agresivnější vozy bude znamenat výkonnostní skok. Rovněž potvrdil, že s ohledem na vyšší přítlak vozů budou kladeny mnohem větší nároky na fyzickou kondici pilotů.
"Fyzicky to bude náročné. Pro všechny piloty budou nové vozy pořádnou výzvou a vytvoří i velký stres, ale já se na to těším. Musel jsem na své fyzičce začít hodně brzy pracovat - nová generace automobilů bude hodně rychlejší, takže si připadám, jako kdybych přešel z GP2 do Formule 1. Krok hodně kupředu.
Bude tu vyšší přetížení, větší počet G, je nutně zapracovat na všech aspektech. Je nutné být vytrvalý a silný, takže to prověřuji ve všech oblastech, je třeba mít bleskové reakce a být připraven na všechno. Absolvuji hodně cviků na krční páteř, hodně trénuji vytrvalost - jezdím na kole a běhám plus podobné věci," popisuje Mexičan svou přípravu.
Při předvádění nového typu VJM10 byl Pérez rovněž dotazován, jak vnímá úspěch týmu a na jeho podíl k nejlepšímu umístění stáje v historii své existence ve Formuli 1.
"V týmu se cítím opravdu velmi jistě, nikdy jsem neviděl tak stabilní organizaci. Tento pocit plyne z toho, že vidím ty správné lidi, jak opravdu velmi tvrdě pracují - minulou sezónu jsme tak zahájili víceméně úspěšně a pak už jsme se jenom zlepšovali. Proto očekávám, že letos zažijeme s týmem další úspěšný rok," přeje si Pérez.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.