Fanoušci F1 se dočkají, od pondělí do neděle se každý den podíváme alespoň na jeden nový monopost, vyvedený podle upravených pravidel pro rok 2017. I když studie některých vozů už byly prezentovány, nyní už bychom měli mít k dispozici konkrétní obrázky novinek.
Celou sérii, jak už bylo naznačeno v předchozích zprávách, začne tým se sídlem ve švýcarském Hinwilu. Sauber upozornil na datum své novinky jak na webových stránkách, tak i na twitterovém účtě deset dní před samotnou prezentací. Loni předposlední tým startovního pole tak zahájí týden před samotnými testy, za ním budou následovat Renault (21. února) a Force India (22. února). Nejnabitější by měla být neděle 26. února, kdy se hodlají svými vozy pochlubit Haas, Red Bull a Toro Rosso.
Sauber po zažehnání finanční krize díky společnosti Longbow Finance může spát klidněji, navíc už v minulém týdnu potvrdil rozšíření spolupráce s dalším partnerem, s nímž už po tratích Grand Prix šestou sezónu. Společnost Interroll Group je významným dodavatelem produktů a služeb v oblasti logistiky.
"Jsme potěšeni, že můžeme nadále pokračovat v aktivní a důvěryhodné spolupráci s naším partnerem. Formule 1 je globální sportovní akcí a závisí na spolehlivém a přesném logistickém procesu po celém světě," řekla mimo jiné vedoucí týmu Moniša Kaltenbornová. Starší viceprezident firmy Jens Karolyi předpokládá, že pro nadcházející sezónu je Sauber na dobré pozici a tvrdá práce dojde patřičného zhodnocení.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.