Před začátkem závodního roku se většinou spřádají plány a smělé cíle. U Renaultu jsou určitě rozladěni z uplynulé sezóny, i když vedení avizovalo, že žádný zázračný skok kupředu nečeká. Teď už se ale dostává na důraznější varování.
Už neexistují žádné výmluvy: Renault musí standardně bojovat v sezóně 2017 ve středu startovního pole Formule 1. Nelze připomínat, že pozdní převzetí týmu Lotus se odrazilo ve výsledcích v loňském roce, kdy Renault víceméně bojoval na nebodovaných příčkách a v Poháru konstruktérů obsadil deváté místo před Sauberem a Manorem.
Jak uvedl výkonný ředitel týmu Cyril Abiteboul, rozjela se podstatná reorganizace programu týmu v Enstone, jejíž součástí je rovněž výrazné navýšení personálu, který by se měl oproti předchozímu stavu rozrůst až o dvacet procent.
Chceme jít cestou Red Bullu"Nyní dochází k resetu předpisů, podle mého názoru to pro nás bude jen lepší, když budeme na stejné úrovni s ostatními od začátku sezóny. Takže v úvahu nepřipadá žádná výmluva. Nicméně než budeme bojovat proti top týmům na stejné úrovni, ještě to nějakou dobu potrvá. Teď musíme investovat do infrastruktury, protože zcela upřímně, špičkové týmy se nám stále vzdalují. Jejich vývoj je rychlejší než náš, proto je třeba se pojistit i po této stránce," pokračuje Abiteboul.
V roce 2015 byl motor Renault na třetím místě za Ferrari a Mercedesem, od té doby se zřetelně posunul vpřed. Podle Boba Bella, technického ředitele Renaultu je to výsledek nového přístupu od osazenstva továrny ve Viry-Châtillon.
"Jsou mnohem disciplinovanější a důslednější ohledně prováděných změn, které jsou pak schopni aplikovat na závodní trati. Někdy dochází při vývoji motorů k situaci, kdy na dynamometru vypadá motor velice rychlý, ale když ho nainstalujete do vozu, tak zjistíte, že kvůli podvozku dochází k určitým ztrátám. Jen jeden příklad, uděláte třeba výkonnější motor, který se ale více zahřívá, takže budete muset rovněž vytvořit větší chladiče. A výsledek je, že z toho je menší užitek. My ohledně motoru víme zcela přesně, co dostáváme k dispozici," komentuje situaci Bell.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.