Není to jenom výsada F1: některé změny jsou provázeny zájmem médií a pak se lidé nestačí divit, že po krátké době je všechno zase jinak. Stačí si připomenout tahanice kolem výkonného ředitele Josta Capita a jeho anabázi s McLarenem.
Loni v létě plnily články o odchodu osmapadesátiletého Němce, který se mimo jiné proslavil i jako vítěz slavné rallye Paříž-Dakar v kabině nákladního vozu - mimochodem se psal rok 1985 a Capito tehdy seděl v Mercedesu Unimog se svým otcem Karl-Friedrichem. Další zajímavost je, že tehdy pracoval pro značku BMW. Od té doby prošel Sauber a Ford (zde se staral o tým WRC), aby nakonec zakotvil u Volkswagen v roli ředitele oddělení motorsportu.
Jeho přestup k McLarenu provázely v loni v létě dlouhé spekulace, nakonec se Jost objevil u týmu po boku Erica Boulliera a Jonathana Nealeho až po letní přestávce a poprvé své místo v paddocku zaujal v Grand Prix Itálie. Od té doby se pravidelně objevoval na všech závodech až do konce sezóny. Nicméně jeho další působení bylo zpochybněno poté, co tým musel opustit Ron Dennis. Právě on totiž podepsal s Capitem v lednu 2016 smlouvu. Krátce po jeho odchodu se začalo probírat, pro koho ještě nebude u McLarenu místo.
Poté, co byl jmenován do funkce nový výkonný ředitel týmu Zak Brown, McLaren se zaměřil na zhodnocení celkové strategie a bylo jasné, že cesta Capita povede z Wokingu pryč. Nyní je tedy odchod definitivní záležitostí, potvrzenou z obou stran.
"Jost Capito se připojil k McLarenu po čtyřech úspěšných sezónách u VW Motorsport a předpokládalo se, že se zaslouží o opětovné úspěchy McLarenu. Chtěl znovu vybudovat vítězný tým a soustředit se, aby vůz F1 byl opět konkurenceschopný s cílem v budoucnu opět bojovat o titul mistra světa. Bohužel jsme nebyli schopni s Jostem najít společné názory v tom ohledu, co je nutné učinit, aby byl tým opět na výsluní. Z toho důvodu jsme se rozhodli na jeho odchodu a McLaren Racing nyní bude zvažovat další možnosti. V jeho budoucích krocích mu přejeme mnoho úspěchů," oficiálně potvrdil Capitův odchod tiskový mluvčí McLarenu.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.