Na tým Manor byla 6. ledna uvalena nucená správa, když jednání s potenciálními investory nevedlo k hmatatelnému úspěchu. Od té doby velká část obce fanoušků F1 sleduje boj malého týmu o přežití a většina z nich určitě stáji se sídlem v Banbury drží palce.
Správce FRP Advisory LLP ve svém prohlášení uvedl, že od začátku sezóny mu jde především o zajištění financování subjektu. Přepokládá se, že Manor potřebuje asi půl milionu liber, aby mohl absolvovat předsezónní testy a nastoupil k prvnímu závodu sezóny.
Podle zdrojů blízkých týmu existuje stále větší naděje, že by se tato situace mohla dočkat úspěšného vyústění. BBC Sport hovoří o nadějných vyhlídkách, takže by nakonec mohly být peníze k dispozici ještě před koncem příštího týdne - po této lhůtě by byl jeho minimálně letošní osud zpečetěn. Jak uvedl správce, momentálně je dost prostředků na zaplacení veškerého personálu do konce ledna. Pokud by nepřišel nový investor, muselo by se začít propouštět.
Možný zachránce Manoru je v této chvíli předmětem dohadů, neexistuje zatím žádný náznak, o koho by se mohlo jednat. To neplatí o dalším zájemci, který je znám: indonéský podnikatel Ricardo Galael s týmem jednal a není vyloučeno, že měl na mysli závodní budoucnost svého syna Seana, který strávil loňskou sezónu v indonéském týmu Pertamina Campos v GP2. Nelze však říci, že by se mu nějak významně dařilo - se 24 body skončil celkově na 15. příčce.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.