Ačkoliv se Donington zapsal do análů Formule 1 pouze jednou, bylo to velmi povedené představení, kterému dominoval zejména Ayrton Senna. Okruh, který je spojován především s motoristickým nadšencem Tomem Wheatcroftem, ale o případný další zápis nestojí.
Rok 1993 si mnozí ještě pamatují - tehdy pršelo a zatímco ostatní piloti volili spíše opatrný pohyb po okruhu, Ayrton Senna se předvedl jako mistr na slovo vzatý. Během prvního kola se posunul ze čtvrtého místa do čela (a to zdolal trojnásobného šampiona a dva budoucí - Prosta, M. Schumachera a D. Hilla) pak svým soupeřům nedal žádnou šanci. Druhý D. Hill za ním zaostal o minutu a 23,199 vteřin!
Donington byl však znám spíše jako testovací okruh, ostatně na něm proběhl Sennův test na Williamsu FW08C v roce 1983. Brazilec tu najel během 40 testovacích kol 3149 kilometrů a byl jasně nejrychlejší - dokonce pokořil i nedávného šampiona Keke Rosberga. V minulosti se tento závodní areál, situovaný 13 kilometrů jihozápadně od města Derby pokoušel prolomit hegemonii okruhů v Brands Hatch a Silverstone, které se po určitou dobu střídaly v pořádání britské Grand Prix, paradoxně svou jedinou účast realizoval v rámci Grand Prix Evropy. Opakovaně se pokoušel získat pořadatelství na sklonku minulého desetiletí, ale neuspěl. Tehdy byl v čele vedení Simon Gillett a podle něj toto rozhodnutí málem vedlo k zániku Donington Parku.
O osudu Grand Prix Velké Británie už se nějakou dobu hovoří, naposledy před třemi dny. Její osud je značně nejistý, hovoří se o přestávce v letošním roce, aby byli pořadatelé schopni dostát závazkům v následujících sezónách. Pochopitelně se objevila otázka, zda by v takovém případě Donington za Silverstone nezaskočil.
"V žádném případě. Náš hlavní cíl je udržet okruh v provozu a na to se nyní zaměřujeme. Zájem na přítomnosti monopostů dosahujících vysokých rychlostí opravdu nemáme, protože bychom museli celou strukturu Donington Parku změnit," prohlásil rezolutně zástupce okruhu Christopher Tate. Rovněž se kriticky vyjádřil k současným podmínkám, za jakých pořadatelé provozují Grand Prix. Podle jeho názoru by mohla pro promotéry s příchodem Liberty Media nastat situace, kdy by nový vlastních mohl vyjít pořadatelům vstříc.
"Obchodní model nemusí být pro každého přijatelný a všechny ty stálé a opakující se dohady kolem termínů F1 mají velice negativní vliv na další kategorie motoristického sportu. Proto chceme doufat, že Liberty Media nastaví zcela jiný obchodní model a úspěšně zachová tradiční okruhy, jakým je i Grand Prix Velké Británie. Myslím, že noví majitelé by mohli být vstřícní, protože rozumí médiím. Pokračování ve stávajícím duchu už prostě není myslitelné," dodává Tate.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.