Ačkoliv se Donington zapsal do análů Formule 1 pouze jednou, bylo to velmi povedené představení, kterému dominoval zejména Ayrton Senna. Okruh, který je spojován především s motoristickým nadšencem Tomem Wheatcroftem, ale o případný další zápis nestojí.
Rok 1993 si mnozí ještě pamatují - tehdy pršelo a zatímco ostatní piloti volili spíše opatrný pohyb po okruhu, Ayrton Senna se předvedl jako mistr na slovo vzatý. Během prvního kola se posunul ze čtvrtého místa do čela (a to zdolal trojnásobného šampiona a dva budoucí - Prosta, M. Schumachera a D. Hilla) pak svým soupeřům nedal žádnou šanci. Druhý D. Hill za ním zaostal o minutu a 23,199 vteřin!
Donington byl však znám spíše jako testovací okruh, ostatně na něm proběhl Sennův test na Williamsu FW08C v roce 1983. Brazilec tu najel během 40 testovacích kol 3149 kilometrů a byl jasně nejrychlejší - dokonce pokořil i nedávného šampiona Keke Rosberga. V minulosti se tento závodní areál, situovaný 13 kilometrů jihozápadně od města Derby pokoušel prolomit hegemonii okruhů v Brands Hatch a Silverstone, které se po určitou dobu střídaly v pořádání britské Grand Prix, paradoxně svou jedinou účast realizoval v rámci Grand Prix Evropy. Opakovaně se pokoušel získat pořadatelství na sklonku minulého desetiletí, ale neuspěl. Tehdy byl v čele vedení Simon Gillett a podle něj toto rozhodnutí málem vedlo k zániku Donington Parku.
O osudu Grand Prix Velké Británie už se nějakou dobu hovoří, naposledy před třemi dny. Její osud je značně nejistý, hovoří se o přestávce v letošním roce, aby byli pořadatelé schopni dostát závazkům v následujících sezónách. Pochopitelně se objevila otázka, zda by v takovém případě Donington za Silverstone nezaskočil.
"V žádném případě. Náš hlavní cíl je udržet okruh v provozu a na to se nyní zaměřujeme. Zájem na přítomnosti monopostů dosahujících vysokých rychlostí opravdu nemáme, protože bychom museli celou strukturu Donington Parku změnit," prohlásil rezolutně zástupce okruhu Christopher Tate. Rovněž se kriticky vyjádřil k současným podmínkám, za jakých pořadatelé provozují Grand Prix. Podle jeho názoru by mohla pro promotéry s příchodem Liberty Media nastat situace, kdy by nový vlastních mohl vyjít pořadatelům vstříc.
"Obchodní model nemusí být pro každého přijatelný a všechny ty stálé a opakující se dohady kolem termínů F1 mají velice negativní vliv na další kategorie motoristického sportu. Proto chceme doufat, že Liberty Media nastaví zcela jiný obchodní model a úspěšně zachová tradiční okruhy, jakým je i Grand Prix Velké Británie. Myslím, že noví majitelé by mohli být vstřícní, protože rozumí médiím. Pokračování ve stávajícím duchu už prostě není myslitelné," dodává Tate.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.