Když se u Mercedesu uprázdnilo místo po překvapivě skončivším Rosbergovi, přetřásaly se samozřejmě různé možnosti. A jak řekl nevýkonný ředitel týmu Niki Lauda, snad každý pilot ze startovního pole sondoval možnosti připojení k třícípé hvězdě.
Niki Lauda má občas velké oči, což ale neznamená, že v budoucnu by někteří méně spokojení jedinci zvažovat své působení. Ostatně vždy, když se náhle uvolní místo v lepším týmu, okamžitě se o něj strhne téměř bitka. Jeden případ za všechny - když v březnu 1977 zahynul při leteckém neštěstí Carlos Pace, ihned se Brabhamu nabídlo sedm pilotů a ten, který posléze vyhrál, neváhal vyplatit týmu, u nějž působil, patřičné odstupné. Byl z toho tehdy málem soud, nakonec Hans-Joachim Stuck vytáhl z kapsy 15 000 marek a mohl díky tomu prožít svou nejúspěšnější sezónu v F1.
Letos těch adeptů bylo také dost a padlo i jméno Daniela Ricciarda. Vše je jen otázkou peněz a určitě by nebyl problém nějakým způsobem australského pilota vyplatit. Ale jeho "zatraceně dobré" místo u Mercedesu zatím tolik nelákalo, aby se vzdal svého postu u Red Bullu, kde stráví další sezóny.
"Mám ještě kontrakt na dva roky s Red Bullem. A tam také budu. Existuje spousta lidí, které láká skočit po sedadle Mercedesu a vůbec se jim nedivím. Jen doufám, že ho dostane ten, který ho bude umět ocenit. Je zatraceně dobré. Ale mě uvidíte příští rok v Albert parku opět v Red Bullu," prohlásil Ricciardo.
Sedmadvacetiletý Australan rovněž prohlásil, že je se sezónou 2016 velmi spokojen, navzdory tomu, že vozy Red Bull nebyly schopné trvale držet krok s Mercedesy. Ricciardo učinil následující krok i s vědomím, že byl mohl přijít o životní šanci, o to víc věří týmu, že se mu podaří se opět vrátit na absolutní vrchol.
Max Verstappen vynechává mediální den před Velkou cenou Miami, jeho soukromý letoun vyrazil z Francie do USA teprve před několika hodinami. Okamžitě se tak rozšířily spekulace, že nizozemský šampion a jeho partnerka Kelly Piquet možná právě přivítali na svět svého prvního potomka.
Po krátké pauze a nabírání sil po náročné trojici závodů je tu další adrenalinová jízda – Formule 1 se o víkendu vrací na scénu Velkou cenou Miami, kde se očekává další dramatické dějství sezóny 2025.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.